Green Waffle Diner

喺上場蝦兵蟹將吃未飽我跟Oli未等及埋單已急不及待衝往HeSheEat揾位吃下場可惜真係太爆了眼見冇1hr都不能入座各位全速找其它鹹甜兼備的食店劉總找到Green Waffle Diner便跟劉總及剛會合的車爸爸即去看看有位否??到達時未有人等檯但full晒剛好有張結帳即call他們過來~


食友的芒果沙冰入口順滑富芒果味不錯啊~ 
我還肚餓叫了杯凍朱古力不過朱古力太淡no good,車爸爸的奇異果汁飲得出真材實料好清新~ 

免治牛肉漢堡我試咗D薯條唔知是否還餓覺得好好味沙律菜也新鮮車爸爸話個漢堡D牛肉就麻麻哋返而個包好咬口得來富有麵粉香味~
Oli見薯條不錯便散叫一客上檯時熱辣辣比之前的更香脆如薯味再濃些真係好吃到暈~
蒜香雞翼&水牛雞翼,蒜味比較出色亦不乾硬,水牛雞翼就不夠入味了不過雞翼太細隻吃得不夠過癮呢~
到期待的甜品青蘋果脆脆窩夫配雲尼拿雪糕一吃下我跟Oli四目交投因為真係有點難食不鬆也不脆焦糖脆脆更是有燶味雲尼拿雪糕也不出眾失望啊~
香蕉班戟侍應話即叫即開班戟粉做的所以等了良久才上檯可惜入口糊糊的完全沒蛋,奶,牛油香好難食嘥時間等它~這店打著窩夫名字的鹹食比較好DD應該反省下!!

留言

  1. HeSheEat真係太爆啦, 如果食到就唔駛咁失落啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如搵日去食多次囉...我問下elsie可否留定位:p

      刪除
    2. 好呀~真係要掹Elsie幫手先得

      刪除

張貼留言

熱門文章