泰燒遙@High Tea

近期天氣悶納經常下大雨要食番個Tea補補壞透的心情幸好天公造美這天約了朋友high tea須然天陰但沒下雨噢!!西式high tea大家食得多啦有冇諗過食番次"沙嘩Dee卡"下午茶呢有興趣就睇落去嘞,見朋友晚市食過這間泰燒遙評價不俗便試試新推不久的high tea set~
地方頗闊落檯與檯之間空間感十足~ 
須說陰天但行到諾士佛臺我已香汗淋漓整杯青檸梳打先tea set係包特飲架即時覺得又抵D~haha
二人前泰式tea set$268(+10%)15:00-17:30供應~價位親民
介紹一下有咩食先啦~甜點法包配咖央醬包身微脆沾上咖央醬同吃好清甜,咖啡西米糕朋友不愛吃我可獨吞咖啡味甘香出衆好對我口味,椰汁西米糕做得正宗絕對過關,班蘭西米糕便不是我杯茶不知是否之前咖啡味大霸道嘅原故吃下有點怪怪的,最後係紅豆大菜糕味道不算特出平穩過渡啦~




好到三色沙律泰式鳳爪質感係爽口不過我略嫌不夠酸,青芒果軟蟹沙律這個好吃軟殼蟹係有肉地青芒果亦爽脆,最後係鮮蝦柚子沙律又係好吃呀柚子清新配上魚露汁鹹甜交錯令咀巴有多重衝擊好過癮如鮮蝦有兩隻成件事更完滿~
最後到鹹點燒虎蝦肉質扎實加了點蒜蓉燒頗討好呀.豬牛雞串燒各1串燒得香口肉亦頗嫩最正還是燒豬頸肉火喉不錯有咬口不乾~

未吃過早午餐的朋友和我決定叫多碟海南雞飯醫肚油飯比較乾身都有點香茅味雞肉未係最嫩滑有進步空間~

留言

張貼留言

熱門文章