難忘的結婚16週年紀念日

車車病倒後我的生活只剩軀殼沒事可上心包括今天結婚16週年紀念也差點忘掉,多謝車爸爸的體諒還送上禮物令我苦中有點甜~
我倆一起19年經過無數歷練有開心有痛苦正正是這些經歷令我們感情更堅固更牢不可破,來生可否再愛一次呀~
今天還是Wagon細佬生忌~喺彩虹橋生活得開心嘛!!ma & dad love you forever

留言

  1. 個銀包好靚呀!
    放心啦, 車車好快康復, 到時又可以一家幾口甜蜜幸福啦~~

    回覆刪除
  2. 車車爸真係好有心思,成日都送禮物
    車車一定會好快康復,回到你們的懷抱中

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Hebi~任何禮物也不及車車那樣珍貴

      刪除
  3. 車車無時嗎? 祝早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 車車做咗割膽手術現在還喺診所留醫希望呢兩日可回家

      刪除
  4. 有經歷嘅婚姻才令感情更昇華呢!:) 祝車爸爸、車媽媽恩愛更勝從前!

    希望車車早日康復,車車加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝海豚兒下次回港約埋我呀^0^

      刪除
    2. 好呀!只要妳唔嫌棄我呢個加燦!:D

      刪除
    3. 好高興認識多位食力派朋友haha~港燦+加燦一樂也

      刪除
  5. 祝車車早日康復、明白妳的心情!亦祝妳週年快樂。

    回覆刪除
  6. 好事成雙,恭喜妳同車爸繼續恩恩愛愛、又恭喜車車出院,繼續生生猛猛、健健康康!!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章