BBQ Military

好久沒寫飲飲食食喇~車車情況亦算穩定下來了現在三步不出閨門的我可寫返之前的快樂時光29/5約咗幾位朋友一行5人去想試已久的BBQ Military首先多謝好友陪我去吃呀gamsahabnida~這夜便要一探這軍事基地
有美美的軍官小姐和型格軍官迎賓

有麥茶供應如像我跟Oli不愛這味有冰凍水可供選擇~
前菜每客一盤吃完可再添加最愛泡菜超好味~
烤什錦豬肉$318有梅頭肉,五花腩,排骨,豬頸肉當中最愛梅頭肉燒香後又淋又滑其它味道也不錯
鰻魚$188呢個超級推介足有二大條烤時掃上汁料吃下脆口有魚香好回味~
雞肉$108尚算嫩滑可吃可不吃 
期待已久的烤豬皮$88已調味第一次吃這豬皮愛煞這口感和味道不過燒時要小心彈得很勁建議鋪片生菜喺面燒安全D hehe~
牛肋骨$138多謝各好友遷就我這不吃牛的麻煩死人只叫了一碟牛聽車爸爸話也不差~
另外叫一點熟食韓式炒粉絲味道好正宗乾身又入味正呀~
辣炒年糕$78年糕好韌so bad加埋D韓式魚片淋pat pat的好難食~ 
石鍋什錦飯$98可選牛,豬或雞上檯時超熱烘烘拌好後便可吃,米飯好軟熟加埋韓式辣醬同吃真係好味到停不了口~
水冷麵$78麵質有點麥香而好咬口夏天推介吃完超爽連不愛吃冷麵的車爸爸也大讚好吃,如果那蛋做成溏心蛋更是吸引~
店員換燒版很頻亦不像舊式韓燒般弄至食物焦焦的~ 
 怕熱氣的朋友可包生菜同吃解膩又清熱
店子佔地頗大不過爆機得好勁我哋D老人家唔慣覺得好吵haha~食飽仲可去玩射擊呢!!
車爸爸眼界一向準這趟也不失準中靶率頗高~拜服~ 

留言

張貼留言

熱門文章