風味園

車車留醫其間到過兩天風味園晚餐須然係茶餐廳但出品並不馬虎~
7/6晚吃了咖哩雞餐~此店的羅宋湯好好飲因為唔重牛味酸甜適中仲好多蔬菜,還配有蒜香脆豬上檯時還熱脆如蒜蓉醬再多D更合我意~

咖哩雞充滿馬來風味有數件煎香又粉淋薯仔撈飯食真係一流,不過雞係用上白切雞肉質係就係滑可惜唔夠入味嘥晒個咖哩汁~ 
另外呢個叻沙好有驚喜比起坊間很多東南亞店子做得出色叻沙湯香濃味醇我哋揀咗豬頸肉可惜有雪味no good嘥咗師傅個靚湯底~
車爸爸呢期愛上飲杏霜我就不愛嘞當然飲我一直鍾情凍檸茶,茶不算好香但求杯茶不反我收貨架喇^0^ 
11/6 相隔幾晚再次幫襯今次叫咗叉燒叻沙味道當然一樣咁正叉燒比豬頸肉來得好吃已好滿意~
車爸爸對它家的咖哩頗愛戴是夜又係食咖哩,咖哩豬扒飯這是茶餐廳的咖哩汁非前幾晚的馬來咖哩都算香口但巴被馬來咖哩比下去了,豬扒味道正常且夠淋OK啦~
一成不變的飲品像我跟你嗎?haha 

留言

熱門文章