期待已久~車車回家日

14/6期待已久的一天車車出院回家日醫生建議他晚上才走所以日間便跟車爸爸去行街街輕鬆下因為嚟緊日子我起碼要閉關一個月做貼身宮女服侍車少爺呢^0^,行街前當然要食午餐先啦好想食粉麵見到間叫牛棚顧名思義主打食牛雜好似唔錯就食呢間吧聽聞新蒲崗還有一店呢~
佢哋D小食看似不錯尤其隻花椒滷豬手下次再去試下先得~ 

睇見煲牛雜湯底好濃郁咁勁想食須然我唔食牛肉但牛肚,牛筋我會食架~
牛三寶河$35有齊牛腩,牛筋同牛肚車爸爸對牛腩評價好不錯說肉質鬆軟富牛味,牛筋同牛肚我分別嚐了一件牛筋淋滑有咬口(最怕吃到淋pat pat)而牛肚炆得夠淋身亦入味價錢不貴質素甚高頗有驚喜~
雲吞河$28湯頭味道不俗,雲吞小小一口好啱咀型呢內裡鮮蝦頗彈牙鮮味,唯一不合我意係河此家河粉比較3D入口略嫌不暢快而我就偏愛扁扁的那款河粉~
行到晚上八時便去接車車回家了,真係多謝我身邊的家人,朋友,食友,狗友呢14天嘅支持和關心我才能捱得過去喺道要說聲love you all



留言

張貼留言

熱門文章