川燒

很久沒見班食友喇尤其MC小兄妹是日便相約甜魔媽媽一起往川燒擦餐勁嘅,川燒位於渡船角文英街對我嚟講超便利從柯士甸站行來只須數分鐘~
嘩午夜12:00嚟宵夜喺FB like & share仲有生啤buy one get one添巧抵喎揾日和車爸爸嚟啤啤佢先得^0^
                                                                                 地方頗骨子有點居酒屋feel不算闊落但坐得舒服嘅~
個半月冇見Matthew仔真係大個仔咗不過一樣咁古靈精怪~
 涼拌麻辣豬耳$36豬耳脆卜卜麻辣風味頗足份量也不少抵吃前菜~
吾係紐西蘭大啡菇$28有趣字成品大大隻用牛油香草燒香多汁而惹味~
川香肉碎燒茄子$36加上肉碎後多了重咬口不愛吃茄子的朋友可以試試這菜可能從始愛上吧!!

燒蘇格蘭蟶子王$60/隻呢個蟶子王必吃飽滿彈牙鮮甜集於一身教我如何不愛它呀~
燒日本廣島蠔$48/2隻愛蠔粉絲也勿錯過呀廣島蠔脹卜卜只用少少蒜蓉調味,燒得剛剛好肉嫩多汁像我這蠔痴愛C它呢仲要咁抵食喎~

黃金燒大虎蝦$68簡直係邪惡軸心燒得香脆又彈牙的大虎蝦上鋪滿邪惡的鹹蛋黃須然我好愛蛋黃哥但也怕它啊~希望今晚不須止痛藥啦haha~


秘制醬燒BB豬肋骨$128我頗有驚喜我吃到孜然粉和香草味道頗入味,還足足有10條骨之多抵吃之選~
黑松露油揚溫泉蛋$30/2隻一口吃盡有香氣撲鼻黑松露配上淡味的油揚滑溜玉子好豪情啊~
燒鮮白鱔$38/串又係推介燒得皮脆肉嫩沒多餘汁醬好吃靚海鮮就係咁簡單啫~
川燒制海鮮確有一手呢條燒荀殼王$158好抵食條魚起碼有12兩,簡單鹽燒帶出嫩滑鮮味想惹味D亦可點少許似泰式生蝦汁吃又有另一種滋味飽到上心口的我也停不了口呢~
甜品時間燒芝麻湯圓$22燒墨魚丸的外型好可愛第一次食燒湯丸未算驚喜如芝麻餡流沙一點應該較吸引~
法式燒綿花糖朱古力厚多士$48用法包做都係第一次試但略嫌法包未夠脆身不過香甜香蕉加上焦香綿花糖總係令人神往的~
但我更愛蜂蜜燒菠蘿$20我自少便愛吃菠蘿近年更愛食燒的這做法簡直將菠蘿的香甜發揮得淋漓盡致~

留言

張貼留言

熱門文章