南小館

蛋黃哥前同車爸爸去南小館食lunch環境比較優閒有D台風感覺~






門口位置放上很多新鮮食材~


先叫涼菜南小館四小拼$68~8選4我哋揀咗四喜烤麩,醉雞,冰宮肴肉,口水川雞另還有馬蘭豆腐,涼拌木耳,糖醋排骨及涼拌彩絲共8款之多~肴肉好很鹹,醉雞肉算滑但未做到入味,口水川雞個汁味算對版可惜稠稠的質感不好入口,最正係烤麩味道剛好如非刀切更為美妙~
無鍚小籠包$38問過侍應妹妹同鮮肉小籠包有何分別她說湯汁較甜~
外皮較厚身未夠盪漾~
不過湯汁頗足吃下便明白何為湯汁較甜原來係糖那種甜而非鮮甜~O晒咀
排骨擔擔麵$48麵較淋身但味道好正宗香麻並重
排骨大大件仲厚切亦夠鬆化不油膩不錯~抵食
小甘荀$28賣相夠晒吸引炸得爽身咬下外皮脆脆的內裡有啖啖甘荀香味甜度剛啱我鍾意~

留言

  1. 我都鍾意南小館的環境多過小南國呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 車爸爸就係聽妳介紹默默記住要帶我食囉

      刪除
  2. 呢間我食過,覺得份量少咗啲囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪兩個人食又唔覺唔份量少喎

      刪除

張貼留言

熱門文章