菜遠鴕鳥肉,清蒸將軍甲

車爸爸見我煎鴕鳥肉比車車食時聞到好香佢話又要食喎好啦這晚大人細路一齊食鴕鳥肉吧!!車車嘅就咁煎熟我們的做成菜遠鴕鳥肉車爸爸食到豎起手指公呢大讚菜芯淋甜鴕鳥肉軟滑無渣好好味(須然假D但係我都好受落hehe)
清蒸將軍甲車車食咗細半條都唔夠喉係咁叫我比佢食條魚有多正可想而知啦~

留言

  1. 車車超幸福又好胃口
    我都未食過鴕鳥肉~~~嗚''

    回覆刪除
    回覆
    1. Hebi鴕鳥肉好味架快D買嚟煮比大爺食啦

      刪除
  2. 車爸點會假呀?我信佢係真心呢,因為妳煮D野好食ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈妳成日讚我其實煮野食妳先勁呀~

      刪除

張貼留言

熱門文章