Playa de Papagay

約了在尖沙咀工作的好友lunch我呢個官(量地)當然要就她吧!!選了Playa de Papagay
我們吃late lunch14:00 先到午餐人潮減退正好方便傾訴~
自從喺Rustico飲過Withe Sangria後便愛上了它見這兒都有供應當然要整杯啦$62清爽香甜還加了玉桂條增加風味不過我不愛它的味取起了
Set Lunch 有6款選擇~可選沙律或餐湯不包餐飲但可+$15享用咖啡或茶~
店方用的包包係Home Made Chesse Bread精彩鬆軟麵包包裹著半溶芝士帶點蒜香好引人入勝啊~
友人要的南瓜湯~
我要咗沙律~菜新鮮還加有藍莓和鮮茄清新自然不做作~
叫咗兩款A La Caret Smoked Lberico Ham In Golden Egg$68這價錢竟可吃到如此精緻的分子料理廚師用一種可熱不溶前啫喱加入Ham, Cream等物造成金蛋再加添煙燻的味道有多種層次墊底的薯絲充斥煙燻香氣,金蛋質感Q彈但內裡好Soft不過Ham味未算出色但這價位收貨啦~
Roast Pork Knuckle Cut W/Home Made Sauerkraut$68好好味皮脆肉嫩咪就係咁囉,聽聞廚師將皮肉分開處理才得出這效果大愛~
我的Such Meat Risotto W/Balsamico$88平時食意大利飯大多漏喉但這個加上黑醋烹調的就多吃不膩,鴨胸粉嫩好吃水準頗高要挑剔嘅係飯比較淋身
好友的Tortellini W/ Ricotta & Tomato Sauce$78面層佈滿我最愛吃的火箭菜友人唔like益晒hehe~試了一粒小巧的意大和雲吞sauce係我杯茶酸微微的頗令人開胃之餘亦不覺膩友人亦吃得開懷呢~
靚仔經理介紹自家甜品Home Made Caramel Ice-cream$55將雪糕化身成小雪條配上焦糖花生同吃幾有特色不過價錢有點點進取如果變成孖條感覺抵多了(haha~又發夢)


店方還不收加一服務更加覺得抵食^0^

留言

張貼留言

熱門文章