Rosedale Hong Kong@Sonata協奏坊

如果大家有留意我就知道我大愛去大角咀珀麗酒店協奏坊食Buffet真係平靚正首選所以今次食友問我有冇興趣去由中菜廳改成的銅鑼灣協奏坊我毫不猶豫地答應~因為實在太太太抵食了~
這裡星期一至四正價成人$368/小童$238星期五至日$398/小童$268喺OpenRice有coupon下載預訂星期一至四低至$298/小童$208(已包加一),星期五至日更可享正價75折係咪好抵呢?不過好多朋友實諗$300唔使buffet會有咩好嘢食等我帶大家行個圈啦包你睇完想即刻訂位,不過趁手喇聽聞booking已到8月中喇^0^
仲有一個更爆的優惠有冇讀緊K1-P6嘅小朋友,今年成績單有否任何一科或操行達B級或以上如果有恭喜晒酒店喺13/7-30/9就會請呢D小朋友食免費buffet每檯兩成人可享一位小朋友免費優惠,成人還可享以上openrice優惠架仲要星期一至日也可享用係咪好正先~
酒店好貼心有消毒濕紙巾機供應濕紙巾要加分啊 
有自助茶水供應奶茶,咖啡,檸茶,檸水~
澳洲即開生蠔~冇聽錯係即開生蠔^0^
雪場蟹腳記住一定要食~
凍蝦~
青口~
爆膏麵包蟹~極度邪物啊
魷魚~
賣相美美的壽司小朋友至愛~
各式各樣冷麵,梅子麵半熟魚片,菇菇~
呢個陣容一看便知即制意粉重有咩特別之處~
就係靚女妹妹將熱辣辣的意粉放入芝士中做成carbonara愛芝士朋友一定為之瘋狂~
幾款撈好的沙律~雜果沙律,茴香大蝦沙律配血橙汁和凱撒沙律~
如果不愛以上三款便自己來個超強組合吧!!
意式薄切牛肉我不吃牛也覺得吸引~
泡菜蠔仔煎餅賣相好可愛~
炆牛尾~
泰式燒雞~
芝士忌廉焗扇貝搶手貨呢~
大人細路都喜歡的腸腸~
西班牙海鮮飯,時蔬,同薯蓉焗田螺~

最愛跟它胡混的鴨舌~
水準超凡的龍脷柳~
中湯係節瓜章魚豬展湯和極香濃磨菇湯~
到甜品當中最愛朱古力慕絲,紅莓慕絲和忌廉筒~














第一碟沙律菜好新鮮加油醋吃開開胃先翡翠螺好彈牙不錯呢~
跟住澳洲生蠔個子不大即開當然新鮮,入口充滿海水味再回點甘甜比起大大隻的蠔更滋味,刺身有卜卜脆的希靈魚,入口鮮甜劍魚和充滿魚香的三文魚幾款都新鮮好吃~
當然有我愛吃的風乾火腿配菠蘿火腿味道不俗鹹香有致質感軟滑我吃了頗多呢,那件半熟魚片味道淡淡的不十分出色~
大角咀協奏坊的雪場蟹腳出名好水準這兒用上同樣的貨色當然也不失禮味道鮮甜不過鹹,梅子素麵清香爽口好好味,壽司飯比較黏不過鰻魚,赤貝和針魚質素好不錯~
極~度~邪~惡的爆膏麵蟹包這須然我不太愛橙黃色的膏但也吃下少許確實甘香蟹肉鮮甜~希望別要吃止痛藥啊~
磨菇湯極足料超級好飲但第一碗不夠熱到飲第二碗湯已變得熱辣辣可見酒店細心之處,吃了數款熱葷左起韓式烤肋骨肉質嫩滑,龍脷柳超班水準香氣撲鼻味道好吸引好推介(我食buffet從不吃龍脷柳),烤煙火腿味道都可以但那件芝士洋蔥煙肉大磨菇又係好驚喜切開後勁多汁美味呢~
又要跟"它"纏綿一番鴨舌彈牙有點滷水味幾好吃,意大利雲吞不知是否跟"它"太激情竟吃不出內餡味道來多得友人提點才知係菠菜芝士餡haha~
即煮carbonara香且滑的濃濃芝士如何抗拒呀~
芝士忌廉焗扇貝很搶手好彩酒店會不斷出菜第一轉吃不及也不用擔心走寶~
轉個頭仲有新菜鱸魚和之前迅速比搶掠一空的薯蓉焗田螺質素有多掂可想而知啦~
食咗咁多嘢吃條靚菜才殺戮甜品區~等我啊甜品
自家甜品拼盤吃完真的要爆肚喇~雪糕也吃不下喔!!

留言

張貼留言

熱門文章