宮崎日式燒肉

車爸爸好愛食韓燒不過食得多韓式貪新鮮的我今次捉了他去宮崎食日式燒肉撐檯腳位處雅蘭中心地庫地點超便利~






好可愛嘅摩天輪雜誌架~
收費我哋食21:30任食2小時$198/位,其它時間由$188-248等總括嚟講喜歡吃肉的朋友們一定食得好盡興豬,牛,雞全部也超掂
有罐裝飲品供應只要like店方FB便可無限任飲~
我喜歡飲美蓮達橙汁好飲過芬達~
小食有多款選擇冰鎮車厘茄凍冰冰解暑一流,地獄醬煮沙白肉夠新鮮不過地獄醬對我來說拆返了人間,辣泡菜似乎是來貨但味道一流好好吃~
味付螺肉正常味道,中華沙律略嫌沙律醬不夠~
日式冷烏冬好彈牙冷麵汁調較得不錯其實還有天婦羅,壽司和卷物可選不過今晚吃肉為主怕嘥嘢唔敢叫太多嘢~
刺身中三文魚北寄貝特別鮮甜新鮮度不錯其餘的甜蝦,榮螺,魷魚,希靈魚都算新鮮味道正常~
好到燒肉首先店方會送上8色燒左上起紅酒雞肉,黑蒜雞肉, 辛茄雞肉,香蔥雞肉,左下芭蕉黑豚肉,千島黑豚肉,胡麻黑豚肉,芥辣黑豚肉一次可試勻8色調味嘻嘻又幾盞噃我跟車爸爸最愛辛茄味清香得嚟帶點辛辣好惹味~
每兩人送的一客冰鎮大頭蝦,憤怒火牛仔或我選的由岩手縣直送仙境純情豬,用上可愛豬架掛起來加上乾冰效果真係好有仙境feel呢!!肉味香濃而且絕無羶味~
店家的黑豚肉好好味尤其辛茄豬頸肉彈牙肉汁豐盛,辣味薄豚即時被比下去,還有中間那件日式醬燒骨味道好有層次入口先係甜甜的咬下才滲出火辣辣味道吃得我超享受~
海鮮叫咗半殼牛油帆立貝個子的式燒熟後充斥牛油香氣~
清酒白蜆呢個必吃呀清酒跟蜆從來係好朋友真係鮮甜得緊要好好吃~
海蝦見到有檯點了近40隻我吃完也明白了大蝦新鮮得可以怎會不好吃~

車爸爸的牛羊,法式香草羊架車爸爸一吃我已聞到羶味他說肉質不錯,牛方面點咗大蔥蒜牛舌,黑椒一口牛粒,紅酒薄年,特級黑油牛胸腹全部都很滿意吃得他笑騎騎~
那兩件牛油香草龍脷柳都係好嘢來肉質有彈性味道很香喜歡吃魚朋友咪錯過呀~吃了一輪肉燒片菠蘿及茄子解解膩先~
甜品冇得揀得朱古力脆脆只係炸麵包粒配朱古力醬聊勝於無~不過每人都仲有一杯牛記雪糕送贈~

留言

熱門文章