生日大快樂

今天係小女子舊曆生日早喺9/8車婆婆車公公巳入東涌跟我慶祝一番還要多謝美味生日蛋糕~

美心這個mini仲夏青檸$98面層係甜忌廉有兩片青檸檬乾片外型小巧精緻~ 
夾心有青檸慕絲,焦糖脆脆和青檸醬味道平衡得好好酸甜有致怕酸的車爸爸也大讚好吃~
衰仔又擰開面喇比下面好喎~ 
車車:OKOK比妳鍚啖啦費事妳喊呀~ 
車車:見妳照顧得我咁好生日就送個香吻過妳啦~
車車:不過我想食蛋糕多D囉~ 
車車:媽媽祝妳生日快樂,身體健康先可以好好湊我嫁嘛!!
晚餐去東昇樓搞掂,沙薑雞腳我的最愛入味得嚟又唔散爛~ 
炭燒乳豬今天水準好高皮脆肉嫩好吃~
燒豬仔脾醃味時間不夠頗淡口還好的是肉質不鞋這個吃剩幾件~ 
羅漢齋味道一流獻汁僅僅包裹素菜好吃非常~ 
魚湯魚肚浸勝瓜每次嚟也必定要食魚湯香濃材料十足味道魚肚索滿香甜魚湯滋味無限~ 
店子送的豆腐花滑得可以不過要早才有得吃因為很快便送光光了~
當晚有雷暴警告食食下就黑晒哈哈都幾羅曼蒂克呢!!

多謝家人的愛護我也必定好好愛護我愛的家人~

留言

張貼留言

熱門文章