Birthday Dinner@咖啡亭 Cafe Express

這夜Choco預早跟我慶祝生日揀選了咖啡亭早幾年巳是常客的我趁機會好好回味一番,現在做2人同行優惠$680/2位+10%還記早幾年得第一次嚟食$500/2位加幅不算太高~
食物種類亦較以往豐富有我最愛的parma ham~
各式壽司,忘了影相的刺身有甘蝦,三文魚,八爪魚,油甘魚,鯛魚~ 
綠茶冷麵及冷烏冬~ 
自助軟雪糕機~
芝士焗雙花,鰻魚炒飯,炒什菜~ 
清酒煮大蜆及青口~ 
關東煮,日式串燒,煎壤三寶~
吉列豬扒配日式蛋花汁~ 
芝士有兩款 Blue Stilton,Camenbert
朱古力火鍋小朋友摯愛~ 
葡撻,腰果酥,煎堆仔~ 
吉列生蠔,日式牛仔粒~ 
日式咖哩雪場蟹~ 
烤羊架~ 
豉油王雞翼~ 
焗亞拉斯加多寶魚~ 
前菜有煙三文魚,日式凍豆腐,雞肉莧菜苗菠蘿沙律,醉雞腳~



呢個並非蛋糕而係法國藍蟹肉香芒牛油果木瓜沙律~ 
燒牛肉配生薑燒汁~ 
日式前菜,齋滷味,火腿沙律,海蜇燻蹄,日式蟹柳沙律~ 




新鮮沙律菜,粟米和車厘茄~ 

粉麵檔還有即場做雞蛋仔~
凍海鮮小龍蝦,青口,翡翠螺,海蝦,雪場蟹腳和亞拉斯加蟹腳~



燒牛肉~ 
麵包布甸~ 
燕窩燉蛋~ 
三層架朱古力糖果任取 
藍莓芝士餅,生果撻~

椰子香芒慕絲蛋糕,西班牙忌廉泡芙~ 

色彩斑斕的法式小圓餅 ,芝麻杏仁慕絲蛋糕~

香檸蛋白撻,法式焦糖燉蛋 ~

木糠布甸,意大利芝士蛋糕 ,意大利班蘭奶凍和熱情果椰香慕絲~

生果拼盤~ 
好睇咗咁耐要開餐了~影完相巳見檯面有支可樂女真係細心又貼心D,食沙律先每樣前菜都取少許啦自制凱撒沙律菜夠新鮮便好吃了,藍蟹肉香芒牛油果木瓜沙律好好味皆因中正全部係我愛的食物,煙三文魚沒有腥味不錯耶~
自制海鮮拼盤是晚供應南,西非生蠔個人偏愛南非蠔creamy又甘甜而西非蠔屬脆口質感甜味較輕,小龍蝦肉質彈牙不過鹹餐廳的亞拉斯加蟹腳從未令我失望一梳梳的蟹肉入口鹹鮮味濃好鬼C正呀Choco更食咗10多隻蟹腳添呀haha~

南非蠔我嚟喇~yummy
剌身取了三文魚和油甘魚油香豐腴鮮甜,甜蝦軟糯香甜好不錯呢~ 
風乾火腿略嫌未夠油潤火腿味亦只輕輕地帶過更慘係竟然~冇菠蘿唉,冷烏冬木魚汁不夠味Choco就醒目用沙律的芝麻醬撈嚟食味道即時升呢~
飲碗粟米排骨湯先好香粟米味,日式鰻魚炒飯夠爽身好味,清酒煮大蜆係新鮮嘅可惜清酒的香味消失了,醉雞腳放心食絕不會食醉人因為冇咩酒味呢!!
當我去取甜品返座位時Choco便去取出生日蛋糕給我還插上我名字的蠟燭,傻妹走了多區也找不齊欠了E字便找F頂替講真我已開心到看不到名字對否haha多謝妳給我的驚喜Love you~
這三杯甜品大家要必食~木糠布甸香氣撲鼻質感軟滑,意大利芝士蛋糕咖啡味香濃,熱情果椰香慕絲酸得來帶著幽幽椰香~ 
自製甜品拼盤~芝麻杏仁慕絲蛋糕一不留神取了我不吃的杏仁但係又好好味喎尤其面層芝麻慕絲香得厲害,藍莓芝士餅芝士味頗香濃又軟滑正喔!椰子香芒慕絲蛋糕芒果味同椰子有點衝突我不愛,生果撻麻麻哋冇咩質感,法式小圓餅取了黑加侖子味好正呀haha,香檸蛋白撻酸甜平均,法式焦糖燉蛋焦糖係侍應即時用火槍燒成焦脆香甜又係好味不過用湯匙有D肉酸~
軟雪糕溶很快但好香滑不錯啊~
食飽上40樓Sky Garden影張夜景就這樣渡過愉快一夜~

留言

張貼留言

熱門文章