My Birthday Buffet @老公大人

16/8晚上跟車爸爸往黃金海岸Cafe Lagoon食dinner buffet預祝我牛一今次用Sino club會員生日優惠我可免費享用超抵呢(幫車爸爸慳不少啊)


沙律竟有自助餐少有供應的火箭菜喜歡吃的我樂壞了~
Cheese corner有足足8款咁多還有左下那兜蒜蓉芝士我諗當晚足足吃了它一半有多~
新鮮生果~
刺身壽司也不乏~
前菜更震撼有12款選擇困難症要發作了嗎?


Cold cut也不少可惜冇風乾火腿有D失望囉!!
凍海鮮有翡翠螺,青口,元貝,當中海蝦及雪場蟹腳質素不俗 ~
熱葷味道大多不錯蒸比目魚我比較推介~
竟然有我喜愛的琵琶蝦,辣酒翡翠螺好夠新意呢~
避風塘龍蝦鉗一定要食好入味架~
甜品種類繁多有蛋糕,批,撻,啫喱,慕絲,奶凍,迷你cup cake,泡芙,馬卡龍等等~


行完室內走出室外很多BBQ即燒食物~超好味西班牙海鮮飯超好味~
燒羊架,雞翼,魔鬼魚,豬肋骨和乳豬~




燒牛柳,燒大虎蝦及每位限一串的特大燒元貝~


原來每位會客人送半隻龍蝦肉質扎實好新鮮~
這串即燒特大帆立貝要憑攪捧去取每位一串,日式燒汁好香甜配上大大隻juicy嘅帆立貝好相襯呢~
第一碟吃沙律加前菜打打底先取了頗多火箭菜真係勁鍾意食,杯仔中的係鮑魚Cocktail喜歡飲酒的我倆也不覺好吃vodka味超重完全吃不出鮑魚味~
避風塘龍蝦鉗超入味好得,車爸爸問我酒店何來這麼多龍蝦鉗到我便反問他剛才送的龍蝦你有吃到鉗嗎??haha
椒鹽琵琶蝦好大隻肉夠爽口味道不過鹹好吃~
刺身有三文魚,立魚及甜蝦除三文魚外一概可以不試~
即燒乳豬皮薄肉嫩熱辣辣好像吃著薯片般過癮~
西班牙海鮮飯味道充滿濃濃蝦味道令我神魂顛倒得吃了兩轉呢!如果飯粒再有咬口D應該要食三轉喔!!
燒雞翼又係好味到癲雞皮燒至焦脆肉質柔軟味道帶有香草味鹹度剛好超級推介~
凍海鮮方面海蝦極度彈牙又鮮甜,蟹腳也不輸蝕海水味豐盈肉質濕潤不乾吃了超多~
車爸爸極愛食芝士尤其blue cheese我真的不懂欣賞但左下的蒜蓉芝士我差不多吃了它半兜真係超級無敵好吃~
左方燒豬肋骨味道很好中間那件日式燒雞扒好惹味肉質細嫩有驚喜,炸物就油膩點麻麻哋,檸檬龍脷柳有點腥味no good~
燒大虎蝦~蝦肉新鮮具彈性又鮮甜燒焦香根本不須任何調味料已好好吃~
車爸爸的羊架他說肉質粉嫩熟度好頗合口味,燒魔鬼魚吃下肉質似食肉沒甚腥味配上的沙嗲汁亦香口非常不過就頗膩~
蒸比目魚配西班牙海鮮飯我也搭配得不錯haha~
薯蓉焗田螺薯蓉挺香滑田螺沒多大味道清清哋也可一試~
到甜品時間好辛苦的從眾多款色中選了數款出來,12點起那件栗子蛋糕栗子味是有的但不算很濃,馬卡龍可以直接跳過啦,榛子脆筒酥脆非常富榛子香亦很滑推介,朱古力撻看中是那顆珍珠美不特止還要好好吃因為用上我向來愛吃的白朱古力做成朱古力慕絲就偏實了,水蜜桃啫喱沒甚驚喜,藍莓芝士餅味道出眾乾濕度拿捏得宜值得一吃~
雪糕時間見到都興奮有Movenpick朱古力,士多啤梨同雲尼拿另外Haggen-Dazs新口味Royal Milk Tea
第一杯Royal Milk Tea再配搭少許生果冇咁膩
第二杯Movenpick士多啤梨帶微酸的味道吃得好鬼幸福喔!!
最後食最濃味的朱古力香濃幼滑仲帶點點朱古力粒真係好享受~
食飽出去行個轉環境綠意盎然加埋海藍泳池好不寫意呢多想投下去暢游一番~
飲杯檸檬茶消消滯便打道回府喇~
多謝累透的車爸爸跟我行足一天辛苦晒,我生日願望好簡單希望世界和平,人人身體健康,生活愉快^0^

留言

張貼留言

熱門文章