甜蜜遊銅

同車爸爸喺喜喜冰室懷舊一番後就邊行街邊吃甜喇行到去ISEE iSEE 一定要食番條雪條啦^0^

店內擠滿人客剛巧攝到個角落位還影下這美美的繡球花(紫色控又發作) 
店內還有美男店員(有D見暈呀)每位員工都笑容可躹^0^服務一流
得5隻味選擇伯爵茶開心果,清新奇異果,啖啖菠蘿,草莓北海道牛奶和芝身野紅莓,我倆不想食奶製品所以選擇了啖啖菠蘿~
 
千挑萬選了菠蘿味雪條$38啖啖菠蘿肉真係很消暑解渴須然貴了少許但總算值得一吃^0^ 
其實一條未夠喉架店員話晚點會返其它口味我仲聽到有榴槤味啊,本來想夜晚再返兜架可惜我倆已累爆不願再行過去了~ 
未夠喉行兩步去Via Tokyo食埋車爸爸末試過的抹茶雪糕嚕人龍不短決定買走~
宇治抹茶牛奶雪糕杯$34車爸爸從不愛抹茶但聽我講得多很美味也想一試食後評為過得去抹茶係香但雪糕未夠幼滑還是喜歡Godiva的軟雪糕多點~
行到東角道i PICK做緊推廣只要裝上app便送飲品一枝師拉精明眼即時變心心眼^0^
同車爸爸一人一枝hehe~ 
跟住去IKEA逛逛幫屋企添置物品~不過我還是喜歡行沙田店多點~ 
行到晚飯時候我要去南記食魚肉春卷^0^ 
車爸爸的招牌河$24有魚肉春卷魚蛋和牛丸好抵食喎,車爸爸話南記除咗魚肉春卷魚蛋都不錯可惜此分店好像質素較差咬下不夠彈牙好彩並冇腥味~
我要魚肉春卷魚蛋雙拼$24春卷真係百吃不厭河粉也夠滑溜,真不好彩是夜竟然冇冬菜供應碗粉即時失色不少~車爸爸笑說應該太多同胞喜歡食呀haha~
凍檸檬茶加$8沒甚特別D茶唔反已OK,車爸爸飲豆漿大$10他說風味不俗呢!!
兩隻大食積仲未肯收口行過隔籬輝記小食整多底超正雞蛋仔$15~ 
呢間係我食過最正的雞蛋仔外脆內有肉餡蛋味香濃超級好吃大家行過記得買底試試呀^0^ 

留言

  1. 伯爵茶開心果好味呀, 下次要試~~~
    好耐都冇食VT添, 搵次再出CWB先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知伯爵茶好味呀不過想食D果味雪條^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章