好多菌啊~

秋意漸濃當然要趁還有點濕氣去品嚐野生珍菌啦食呢味怎會不想起天寶閣善用菇菌烹調菜式的陳小麒師傅啊~



走進古色古香長廊後便進入天寶閣用餐區~ 




天寶閣聞名四方的天下第一豬出名好吃這趟更上一層樓點選黑松露薏米燒釀乳豬$1380甫上檯我笑說跟車車pa喺地一樣好可愛^0^(兩天前預訂)
但係可愛小豬敵不過我們一班餓狼啊~ 
先吃餡先黑松露香氣撲鼻吃下沒有太重油膩感糯米加薏米和鬆化蓮子的組合應記一功,乳豬皮像吃薯片般卜卜皮下沒多餘脂肪好好吃^0^咪睇小佢呀我們合九人之力亦未能將之清碟呢!
我們大人有得吃小晴晴巳不耐煩了叫一客鮮奶合桃包$78給她品嚐外型極之討好的包包小晴晴吃得津津有味一定係正嘢呢~
海鹽燒雲南野生菌伴椒鹽青頭菌$388難得9月還可品嚐我大愛的野生菇菌真係幸福滿滿^0^先由較淡味的牛肝菌吃起須說淡味但也充滿菌香點點海鹽已吊出清香味來,雞樅菌生長於白蟻窩上的菌吸盡營養味道香甜吃完一片還想再吃喔!置於松茸生長速度慢又難於採摘所以十分矜貴真的要細心品嚐我只可以說可否來多一片啊~
伴旁還有椒鹽青頭菌惹味得來極juicy yummy~  
晚市還供應數款點心挑了最得我心的天寶蝦餃皇$58/隻一上檯我只有說有冇咁過份呀蝦餃足足有我手掌心般大呢!皮不算透薄吃下沒黏牙但蝦肉極為爽口鮮味加上荀尖味道豐富絕對吃得過~ 
花膠燉北菇湯$220湯頭清香宜人厚身花膠吃得我好纏綿還有滑不溜口的靚花菇極之享受耶~


金裝焗釀蟹蓋$178愛吃蟹的我那會不喜歡啊~精緻蟹器皿好靚勁想買回用(大閘蟹季節就到喇)^0^ 
金黃的外表內餡充滿一梳梳的蟹肉還伴著香甜的洋蔥粒無論外表內涵也冇得輸呀,味道鮮甜又香口救命啊邊寫邊流口水喔~
係時候清清味蕾鮮枝竹上湯浸莧菜$168鮮枝竹富豆味最正係莧菜嫩滑無比頓時感覺膩氣盡洗時間啱啱線因為正品陸續有嚟^0^
美味牛肝菌千層肉$328師傅刀功精妙用上五花腩做出這菜色香味俱全再加上牛肝菌的香氣令菜式增添風味勁想學煮這菜不知師傅會否開班受徒呢? 
松茸野菌富貴雞$698這個絕對係功夫菜先將雞用荷葉包好再包鍚紙最後係麵包慢火焗足三小時才完成所以記得早兩日預訂呀~
好讓我們一層一層剝開尋找它的真面目^0^ 




侍應一打開那香氣直搗嗅覺看那焗至化骨的龍岡雞肉包裹著各式吸盡雞精華的野菌齋看已精彩絕倫,識食梗係食餡先啦從未試過用清香來形容雞嘅菜式此雞襯得起這二字又須則焗了數小時但雞肉還是嫩滑真係好功夫~ 
甜魔媽媽生日須已過但友人還是想給她補祝愛吃pat pat的她看見十分高興,希望妳繼續豐盛美滿人生沒悲傷^0^ 
天寶閣的壽包$18/隻真係要一讚蓮蓉餡滑溜得很味道細膩又不過甜超級好味架~ 
見友人叫美點五重奏多吸引^0^可惜我胃納沒多位不敢大貪只揀選生磨合桃露$48份量頗足,味道方面不算突出如可再香些滑溜些應更加吸引~
呢個又係季節限定雲南舞曲$68我喜歡叫它菇菇啫喱用上松茸牛肝菌和羊肚菌製成坊間少有,味道充滿菌香帶微甜質感跟果凍相若口感Q彈估不到菌類也可製成甜品還這麼好吃真係大開眼界^0^ 

留言

張貼留言

熱門文章