預祝老公大人💖生日大快樂🎂🎉

車爸爸23/9生日本想20/9才跟他慶祝不過撞啱食中秋節飯唯有改早一星期慶祝啦^0^這天我們先到Sky726吃個Lunch先^0^位處旺角難得的25樓高層餐廳~
裝修頗具型格~ 


這天總算天公造美晴天得來不太熱~

先來白露荀忌廉湯Set Lunch+$15嘩呷一口成個醒過來鹹到近乎苦跟侍應溝通完即時說跟我取消不過我問他有冇得救最後廚師也救不了它再來時仍然過鹹但要讚賞態度非常之好,沙律 Set Lunch+$18份量有點小家但十分新鮮有蕃茄乾和火箭菜沒多餘味道只有質素不錯的橄欖油香~
我揀咗香辣蕃茄醬意粉配慢煮豬柳$85意粉咬口一流味道如再辣一點應該更好吃,豬柳煮得好軟熟不失口感味道好原始我個人認為如果煎香面層應更具吸引力呢不過整體都係好吃的^0^
車爸爸青豆意大利飯配日式麵豉燒雞$80意大利飯有米骨質感很對胃可惜略鹹,燒雞未夠嫩滑麵豉味亦吃不出一般而已~ 
杯凍檸茶好出事反得好緊要奶茶都係好一般呢!! 
須然午餐未能吃得盡興不過我哋一樣好開心因為店員笑容可掬又有禮貌這點可加分呀~ 

留言

張貼留言

熱門文章