莫家中秋飯聚

外家早喺20/9已預早食中秋節飯選了琳琳豬最愛的至尊重慶雞煲只須$168/位仲免加一便可任食2小時真係抵到冇朋友我哋10人有兩煲雞可選分別有水煮雞煲,米酒雞煲和我們選的重慶雞煲及胡椒豬肚雞煲~重慶雞煲一向不錯但不知為何這夜的很臊吃一啖便放棄但家人們又沒有人吃到臊味奇怪的我~
吃不到重慶雞煲唯有轉戰胡椒豬肚雞煲啦呢個超令人驚喜湯汁香濃雞肉嫩滑豬肚有咬口又不韌我足足飲了三碗湯飲完仲要冇口喝超級推介,吃罷便可加湯繼續任點生料打邊爐(不過我通常都吃不下了)^0^
吧檯上有各式各樣任夾的前菜小吃供應好鬼C豐富呢等我逐一介紹啦先係鎮江豬軟骨~ 
滷水蛋~ 
油豆腐粉絲湯~ 
關東煮珍寶冬菰~ 
麻辣雞翼尖~ 
蘿蔔豬大腸~ 
燒賣,炸丸類~

日式牛肉~ 
日式燒茄子~ 
豉油皇炒腸粉~ 
拍青瓜~ 
鮮果沙律~ 
山椒鳳爪~ 
涼拌木耳~ 
豆角沙律~ 
泡椒花生~ 
麻辣雞翼尖巧巧味夠辣之餘不失麻香正爆~
山椒鳳爪哈哈車爸爸被它純情的身軀欺騙辣得他呱呱大叫,我一試真係好出色鳳爪夠爽脆辣味直通上腦吃得我好過癮 ~
蘿蔔很清甜又入味正呀~ 
煎韮菜餃皮薄煎得頗香脆見車婆婆吃了超多呢! 
關東煮珍寶冬菰堅係珍寶啊好大粒又厚肉味道啱啱好食落仲滑捋捋添~

燒多春魚夠爆春脆卜卜不錯,虎皮尖椒辣到跳舞好辣朋友必試~
粟米清甜可口吃了那麼多油膩食物正好沉澱一下(自欺欺人) 
好到了琳琳豬最期待的甜品環節每人可揀選一款(這個不是任食喔!) 
我每次都點香蕉班戟師傅會即席煎班戟皮~

班戟皮很軟熟內餡有香蕉和忌廉面層灑上薄脆味道很融和真係好得架^0^
朱古力慕絲車爸爸竟然大讚味道不過甜質感幼滑細膩~ 
琳琳豬月尾生日後便取兒童身份證了很快又多位亭亭玉立的美少女喇~
莫家仝人祝大家追月快樂^0^ 

留言

張貼留言

熱門文章