拍拖夜

某天晚上約早收工的車爸爸去荃灣行街街拍拖先到蘭州拉麵醫肚先熱C辣辣我倆都揀咗食冷麵~
可樂$8梗係我架啦車爸爸就要豆漿$6據他品評味道不錯啊~
麻辣雞絲刀削冷麵$43此家麻辣醬味道一向不俗亦好夠刺激配搭清爽青瓜絲,擔擔醬同蒜蓉撈埋來吃都頗滋味^0^
車爸爸唔辣得就食特色冷拉麵$48同樣有青瓜絲蒜蓉不過換上牛展絲和沙律醬,唉真不妙車爸爸不愛吃沙律醬唯有撇清來吃好彩有擔擔醬幫上味道來牛展絲亦合胃口最後他也吃得滿意~
食飽飽去Shopping行過荃新天地見Das Gute梗要食杯Gelato啦~
咦有新嘢喎二重奏雪條不過外層類似層糖皮的東東令我倆也卻步~
都係食番Gelato穩陣D,單球$24第二杯可用$18購買~
嗚嗚~竟然冇咗大吉嶺紅茶味這個的是我最心儀的Gelato啊,店員見我好失落便不停給我試其它口味最終揀了士多啤梨和熱情果~
士多啤梨雪糕口感綿滑味道很真實久不久還吃到果肉,熱情果我也十分喜愛怕酸的車爸爸為何揀它答案好明顯只為博紅顏一笑~多謝你^0^

留言

張貼留言

熱門文章