Mum' Not Home

係廟街食咗少少嘢轉入上海街尋找另類的家~
漆黑一片的上海街抬頭望見溫暖的光芒從某唐樓發出這兒便是我要找的家Mum's Not Home
回家時記得喺熙龍里啊~
可愛的吉祥物菲菲已在梯間迎接我們^0^
到了一幅大鐵門便是通往我要找的"家"
由一位笑容可掬的Chow開門迎接我倆另一位Makui則在廚房努力工作,高樓底的空間令人壓力頓消^0^
店內還有很多自家製飾品,皮革甚至衣服鞋襪應有盡有~價格親民


最令我有興趣嘅係這種泰國的器皿好美好美~
家中放滿很多乾花造植物真係好有生氣好放鬆~




認得這個嗎?係Chow用上那泰國的器皿DIY出來的吊燈美觀又實用喜歡的可買回家呀~
這個鋪滿地毯的area進內要除鞋喔!!客人可隨意坐地下梳化或者像我倆坐高椅~有才藝的朋友可彈彈結他或鋼琴即席表演一下~






欣賞完環境及手作後可做下正Cheap Drink haha超正的menu~
我小時候都有畫生日咭比家人見到這個menu便想到過去~其實兩位年輕人絕不想將家變成Cafe做Drink同Cake都係無心插柳只想回家的人有嘢飲和吃可以慢慢享受和欣賞此家~
但不要以為佢哋嘅出品會好hea這杯藍人的秘蜜$30用蝶豆花沖調而成捧上時呈現靛藍色好特別~


只要加上青檸汁就會變成紫色更美更吸睛^0^蝶豆花味道不算太濃還是第一次接觸的我覺得有陣香香花味加上蜜糖一飲而下好清香迷人~


另一杯玫莓汁$30用Mixed Berry和Rose Tea調配而成充滿玫瑰花香但又襯托得起什莓的香甜,味道平衡得十分出色很讚^0^要一提這杯視覺效果好冰涼之餘飲到尾杯子還凍冰冰耶~
飲恨的是這夜與藍人秘蛋同黃煎炸蛋有緣無份因為已沽清看著剛造起的芝士蛋糕只可用眼睛欣賞了吧!藍人秘蛋都係用上蝶豆花泡製好迷人的色調~
黃煎炸蛋其實加上好有益處薑黃聽聞對肝臟不錯呢!!
菲菲的燈飾一看只感到開心與和平香港現時確最須要的~
在這家留下美好回憶^0^
我還買了包蝶豆花$20回家沖泡呢真的太喜歡這色調~

留言

  1. 呢間舖真係幾特別,蝶豆花我都係第一次聽

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見蝶豆花真係大開眼界^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章