Pre-Birthday Buffet

今天係車爸爸的生日先祝老公身體健康~工作平安~馬仔聽話Yeah~其實今天亦是車車生日媽媽祝你身體健康呀~今晚在家煮餐正嘢比我兩位心肝寶貝吃呀~
這天到北角城市花園酒店綠茵閣預祝車爸爸的生日Buffet~
先介紹飲品這個超colorful果汁陣容超吸引極豐夏日色彩~
罐裝汽水, 啤酒都係任飲~
還有紅茶,茉莉茶,柚子茶客人可按個人喜好沖調~
冷海鮮有麵包蟹,雪場蟹腳,青口,海蝦,沙白蜆,翡翠螺~












刺身三文魚,吞拿魚,八爪魚,甜蝦,立魚
沙律冷盤質素也可以喎~








就連芝士款式足足6款之多~


Cold cut擺設精美活像花朵般嬌豔~




燒牛肉,羊肉
鐵板區有和牛粒,羊架,帶子,大蝦等等即叫即燒~




串燒區有多樣美食~三文魚,羊架,雞翼,芝士腸,煙肉蕃茄,金菇牛肉卷等等....


熱葷區紅酒燴牛尾~
洋蔥白酒煙肉意粉~
吉豚炸海鮮~
青咖哩雞~
檸檬汁煎龍脷柳~
咖哩炒蟹~
印尼燒魚~
椒鹽蝦碌~
象拔蚌扒西蘭花~
白切雞~
天婦羅~
印尼炒飯~
鴨脾~
意大利什菜湯,花旗蔘湯及柴魚花生粥~






甜品款色不少應有盡有可惜狀態不佳的我很多也沒試~
































最吸引的Movenpice雪糕足足12款口味真的出事~


先來新鮮沙律有火箭菜即時加分啦haha~
Ham質素一般有點失望呢~
凍海鮮中最正係麵包蟹勁爆膏海蝦新鮮又彈牙,雪場蟹腳肉質好靚可惜太鹹嘥料~




刺生方便三文魚和甜蝦都鮮甜味美尤其甜蝦我吃了不少喔!!

鐵板燒大蝦超正肉質彈牙又鮮味,日式和牛粒車爸爸大讚好吃~


喇沙湯未夠香濃好一般,柴魚花生粥超得煲到又香又綿,什菜湯已換成磨菇湯不過味道似罐頭湯no good花旗蔘湯蔘味頗足好飲~
食到中途發出響鈴聲原來係限定美食出場通知客人去取第一轉係清蒸三文魚第一次這樣吃三文魚出乎意料地好吃尤其魚汁做得非常好魚肉又嫩滑真心推介~


車爸爸的燒牛肉他說可以不吃鐵板和牛粒更勝一籌~
芝士拼盤車爸爸超有心砌到美美的給我影相真抵錫不過有blue cheese我真的受不了haha~
甜品環節啦車爸爸的紅莓梳打試了一口咦冇氣嘅差差差,紅莓奶凍都麻哋~
都係食雪糕穩陣D呢道8球加埋之前2球雪葩足足吃了10球速成了我咳嗽了數天呢hehe~
第二轉限量就係葡撻熱辣辣香噴噴充滿香甜蛋味冇得彈好吃^0^
找件cut cake做車爸爸生日蛋糕嚕老公Happy Birthday希望你一生快樂無憂^0^ 


吃飽飽坐叮叮去中環順便浪漫一番喔!!




留言

  1. Happy birthday to 車爸爸~~~
    好想好想任食movenpick呀!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 代車爸爸多謝妳,我也祝auntie生日快樂,身體健康btw AVA我哋幾時食呀~

      刪除
  2. 代婆婆祝車爸爸生日快樂、身体健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代車爸爸多謝靚婆婆我也祝妳身體健康啊

      刪除
  3. 祝兩位靚仔生日快樂,睇完好肚餓,煮飯公啱啱至返o黎,有排至開飯,慘

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha千萬別空肚睇blog btw代兩位靚仔多謝妳

      刪除
    2. 好,以後食咗飯至睇妳o既Blog,哈哈

      刪除

張貼留言

熱門文章