美景午餐@AVA

8月時才到過AVA享用一頓清新的仲夏夜之夢menu事隔兩月再跟甜魔媽媽母女及識食Auntie一同享用超抵又高質素的semi-buffet lunch^0^
景緻本是很美可惜臨近彩虹襲港將維港抹上一片灰蒙但也冇損雅興因為我們有最耀眼的Chloe妹妹^0^


講講點抵食法多得甜魔媽媽昅到團購半自助午餐$188/位(原價$298)即時相約我再戰AVA,半自助餐包有任取餐湯頭盤沙律菜,自選海鮮拼盤或刺身拼盤,主菜和任取甜品,咖啡或茶,好先到任食頭盤區看看吧!! 
有長通粉沙律,鷹咀豆沙律,紅菜頭沙律,牛肉沙律~各款都好有水準尤其鷹咀豆沙律我吃了好幾轉~ 



沙甸魚,煙三文魚質素尚佳~

清甜又爽口斥蜜瓜配襯風乾火腿最佳拍檔另外兩款冷切凍肉味道也不錯~ 



我須不愛blue cheese但見甜魔媽媽吃得津津有味便知係靚貨,下圖那款軟芝士我大愛呀香軟好吃十個讚喔!!


唔使驚射燈下的葡撻和麵包布甸係好鬼異但味道是很出眾的haha~

沙律菜有4款當中有我極愛的火箭菜不過今天被羅馬生菜KO了~ 






甜品檯好colorful最吸引我當然係色彩色繽紛的macaron但驚喜何止那麼少焦糖燉蛋也好吃得令人發飆~ 








一見朱古力噴泉便想起Matthew仔了^0^ 
大家謹記餐廳的home-made雪糕質素絕不遜於市面大牌今天有士多啤梨,朱古力,雲尼拿口味~
開動喇先來一碗熱辣辣的甘荀湯很creamy味道清香好喝~
第一碟頭盤自組油醋沙律那羅馬生菜真的爽脆可口,煙三文魚質素很好丁點腥味也沒有風乾火腿須要未算油潤但配上熟成蜜瓜頓時增添好感,鷹咀豆沙律粉林好吃很是精彩^0^ 
第二碟頭盤變成花型的煙三文成功哋引到我再取它,甜椒沙律也很得我歡心清香又不會軟林林喔!風乾火腿鷹咀豆沙律當然要encore啦~
食完頭盤侍應送上我們選的歐陸海鮮拼盤(3人份量)另外還有刺身拼盤可選,內容有6隻生蠔4隻蟹腳及3隻青口全部質素頗好最終給我們吃光光~ 
我的頭盤香煎檸檬龍脷魚柳坦白講魚柳有點腥麻麻哋反而得到甜魔媽媽垂青嘅係伴碟粉糯薯角絕對有同感~
Auntie主菜烤澳洲羊架睇樣已很對版見她母女倆真的吃得很滿意呢~
本來為小人兒而叫的肉醬長通粉最後要打包回家因為妹妹前菜已到飽飽了~不過擁有超強甜魔基因的它在甜品環節當然毫不留力盡情放縱啦haha~
係時候掃甜~葡撻小小的一個超好味如果唔係太飽真想吃多隻呢~
macaron質感不俗甜度適中我喜歡,奶凍質感比較實,焦糖燉蛋十分香滑千萬別錯過喔!!為何現在才發覺有菠蘿(發雞盲)很香甜,最正當然係雪糕啦士多啤梨味香甜,朱古力夠濃香,雲尼拿就清香三款也很迷人啊~
真的萬二分飽但係真的對這兒雪糕降伏再來兩球士多啤梨吧!!呢餐真的吃得我超滿足飽到跟舊同事晚餐時也吃不下呢~


留言

  1. 吓?$188咁抵,我食完可以連夜晚個餐都唔駛食lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 我夜晚嗰餐真係食唔落但又約咗朋友飲完酸辣湯已收工haha~

      刪除
  2. 依餐真係太抵食啦太滿足啦!!! :)

    回覆刪除
  3. blue cheese係我最愛呀)))))貪佢夠臭又夠香

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章