辣局@天府人家

辣局有好幾個月沒聚頭趁著O小姐回港便促成這夜辣聚多謝KK安排到天府人家一解辣癮~
地方不算大裝修頗骨子富中國風,眼見其它客人大多係同胞應該都會好正宗掛~ 

那小吃花生香甜脆口大家也很喜歡吃呢~ 
蒜泥白肉$68腩片卷成筒狀無疑增添口感但那蒜蓉漿真的不是我杯茶入口感覺令我打冷顫~
酸辣涼粉$42味道很出眾麻辣香口好開始^0^ 
重慶酸辣粉$38並未係我愛的味道酸辣度未算平衡得到家都係高佬酸辣粉的好吃~
乾燒蹄筋$118蹄筋軟糯入味兼帶辣惹味好吃到想叫碗白飯撈來吃呢!!車爸爸吃一口已辣至頭皮發麻haha~
水煮桂花魚$238(細)上檯時香氣撲鼻食落有點失望麻辣味不夠可幸桂花魚夠嫩滑為這菜增添分數~
酸菜桂花魚$338(大)超大鍋的上場酸味很醇和魚肉一樣嫩滑比起水煮桂花魚更勝一籌推介要吃啊~
另一推介辣子肥腸$98做得乾身酥香內裡的腰果更加係送酒恩物呀~
劉總及車爸爸姍姍來遲再加點餸菜吧!!泡椒雙脆$138我唔係幾識欣賞這菜汁醬有點糊口雙脆之一腎件亦較硬身麻麻哋~ 
宮保蝦球$228蝦肉夠爽口亦吃得到鮮味但味道有點不上不落般我就不太喜歡了~
老成都醬香鴨$148/半隻味道不錯肉質鬆軟又令我們想起巴蜀緣酥皮樟茶鴨伴旁的小包子我將之點上酸辣涼粉的汁醬吃別具風味~
劉總見車爸爸不吃得辣特意多叫幾款不辣菜式野菌石鍋雞球$108熱烘烘上檯菌香滿溢不辣得的車爸爸吃得很愜意~ 
九香薄脆$48炸得香脆韮菜餡夠香口略嫌炸得過於油膩~
老麻抄手$48將麻辣改為上湯上我相信辣味應會較吸引~說說笑笑開心的一夜期待下次再聚~ 

留言

  1. 妳地班辣魔依晚好滿足啦~~ ;)
    但冇甜品下場咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐食到十點幾附近都冇咩選擇唯有返歸

      刪除
  2. 我地下次要搞過唔辣既局,等車爸唔會食到怕怕

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 其實他愛吃川菜但又怕辣好糾結,又因為一班好友太耐冇見所以蒲頭

      刪除

張貼留言

熱門文章