好吃小店@樂園茶餐廳

27/9中秋節星期日例牌返外家這天先往愉景新城Fullhouse Kitchen買兩個超靚甜品先~
香水樽般造型好吸睛價錢又不貴每個只售$36~ 
買完甜品見店外有個攝影區於事兩條茂利便去影餐飽~

這個魔法甜品球造型好別緻成個香水樽咁款~ 
我哋揀咗木槺布甸餅碎比例較多味道算ok啦,意式奶凍反而幾香滑質感很柔軟不錯~
連匙羹也可愛過人^0^
跟住在外家附近搵到間樂園茶餐廳食埋lunch先返去~ 
麻甩佬餐廳格局~
價錢很大眾化~ 
甫坐下伙計便送上免費例湯給我們是日木瓜排骨湯車爸爸不飲生果湯益我飲多碗,夠火喉絕非例水般行貨~
車爸爸的鮮茄蛋花牛肉湯泡飯$33真材實料湯底酸香清甜我也忍不住爬了好幾口他說牛肉也頗嫩滑好味呢~
我食常餐$31炸菜雞絲公仔麵配即炸豬扒~ 個麵煮得好爽是我最愛的質地~
豬扒炸得非常香口又不油膩肉質淋滑味道醃得不錯我十分滿意^0^ 
凍檸檬跟餐+$5味道沒甚特別,熱奶茶跟餐+$3車爸爸略嫌未夠香滑茶濃~
晚上跟家人食個中秋節晚飯使匆匆忙忙趕回東涌帶車車去跟老友賞月喇~




超級月亮大又圓好有氣氛喔!!
車車一落到街即刻被女圍haha~過氣男神果然寶刀未老喎^0^




玩咗一陣要返屋企喇~入房瞓時便見到呢兩仔爺已變咗兩隻豬嚕^0^ 

留言

張貼留言

熱門文章