榮式燒雞扒 & Honey Cream

上星期日去Wine & Dine前走去銅鑼灣先吃lunch再去Honey Cream食雪糕本來想帶車爸爸炊豕店吃豬扒飯一不留意原來星期日off見隔鄰有榮式燒雞扒阿Q精神發作是但啦食唔到豬扒食雞扒囉hehe~



我揀榮式雞扒烤豬頸肉飯彌補吃不到豬扒的空虛心靈,車爸爸榮式雞扒手工拉麵~
青檸梳打+$8好驚喜用上泰國樽裝梳打加分位^0^
載有數片青檸的冰杯加入梳打便成甜味剛好清新解渴~
榮式雞扒烤豬頸肉飯$48目測質素不俗,先試烤豬頸肉夠淋調味簡單香氣不夠,雞扒質地嫩滑雞皮煎得香口果然係主角,另外有點小配菜蔥油和炸菜粒撈飯也是絕匹喔!!                                        
拉麵就麻麻哋見車爸爸吃一口後樣衰衰咁就知難食~豉油湯加上過淋的拉麵唯有交給我啃了他吧!!
吃罷一般午餐後便到上回在尖沙咀吃不到的團購honey cream~ 

團購$25買一張$50現金卷都好抵呢^0^還有3間分店可揀來兌換分別銅鑼灣,元朗及已摺埋的尖沙咀之前跟店方電話溝通過如不方便到前兩間分店可以跟團購退款~ 


揀了良久選出各自心水我要時間限定的halloween烏雲雪糕$46加份長崎蛋糕$6,車爸爸要巢蜜雪糕$38加份蜂巢$10~ 
烏雲係香甜綿花糖又幾似喎衰鬼,香滑牛奶雪糕本應味美可惜那士多啤梨汁完完全全破壞了牛奶雪糕的香味攪到兩頭唔到岸咁,長崎蛋味道沒特別可以不理~ 
巢蜜雪糕就勁得我兩歡心車爸爸一吃跟著便兩眼發光,我試一口便明白他為何那麼浮誇那份蜜味正是我大愛翠X的蜂蜜凍檸茶那味好yummy而蜂巢須清香但也被它狠狠地比了下去耶~                    

過見到的可愛小花貓一叫牠便喵喵的回應好可愛又淡定~                             

留言

  1. 榮式都唔差呀,我都幾鐘意食佢,食埋隔埋雪糕就更架完滿啦

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章