小洋蔥 Little Onion

重陽節可跟車爸爸食過late lunch唔想喺樓下食醒起劉總介紹的小洋蔥 Little Onion便過去映灣園那邊吃啦~
位於映灣園商場內的小洋蔥,到達時影門口時給商場保安禮貌地阻止入座後向店員詢問是否不能拍照,店員飛快哋去跟保安交涉後通知我拍門口已沒問題店員解決問題能力超快又貼心抵讚~
店內環境頗舒適還有好幾張梳化檯可惜已坐滿客人~


正好下午茶時間看看有否啱口味~
最後我倆也選了意式風情~ 
如果不吃lunch輕食下午茶餐選擇也頗多~ 
下午茶餐包有熱飲車爸爸例牌熱奶茶口感未算香滑一般巳而凍檸茶+$5茶有點反可幸喝下不太澀但沒有凍檸檬應有茶香~
我的迷你鮮茄香蒜蝦意粉$36鮮茄醬酸甜味細緻意粉咬口一流可惜敗在用料上那玻璃蝦真係好難頂爽到虛偽又冇蝦味~
車爸爸的迷你忌廉汁焗雞飯$36成品外型已對版面層焗得焦香忌廉汁味道香滑雞肉亦嫩滑好吃不錯呀~

留言

  1. 吓?唔俾影門口相?
    我成日經過架,但一次都未試過,妳讚好等我又去試下

    回覆刪除
  2. 哈!而家幾十蚊個lunch係咁上下嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係比起同集團的快餐店已不錯呢

      刪除

張貼留言

熱門文章