溫馨圍爐

我好細個就嫁咗待在父母身邊時間很短直至近年沒工作在身亦漸漸見父母年老才發現要多點陪伴他們,現在每個星期天我都會陪兩老麻雀耍樂吃頓晚飯老人家要的就係這麼簡單,父母健在的朋友記得花多點時間給愛錫他們喔!!
上個星期日車公公,婆婆更到我哋家溫馨圍爐好開心呢^0^ 








車車:婆婆掛住我所以先入嚟咋hehe~ 

留言

  1. 咁就乖嘞!就算還健在、一旦患上腦退化、幾孝顺也徒然吧!

    回覆刪除
  2. 車車有得去探公公婆婆,兼有嘢食,正

    回覆刪除
    回覆
    1. 車車:Ruby EE係公公婆婆入嚟探我呀haha~

      刪除
  3. 呢張相影得車車好靚仔呀

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章