男朋友

我性格都幾man不喜歡是非所以我交心朋友不算多而其中亦只有兩位男朋友會私下單獨約會,一位係認識18年的豬頭福和認識只有兩年的劉總前者係年青工作認識大家共同經歷成長一起賣醉大家看著大家長大,後者認識時間不長但有很多事情看法很接近又溝通暢順最緊要大家也是饞嘴人我倆亦是因食結緣,這天又跟豬頭福聚頭去幡屋涮涮鍋食放題Shabu Shabu^0^
八幡屋位於旺角鬧市地點超便利店內環境清潔座位寬敞這天被安排坐於卡位更加舒適

先帶大家走轉任取位置有咩食~刺身有足足7款之多三文魚,吞拿魚,劍魚腩,油甘香,八爪魚,馬刀貝及象拔蚌總有一款啱心水~ 
壽司,反卷估不到質素頗好~ 
另外還有爐端燒,天婦羅種類繁多~
另一邊長檯擺放很多配料有超多款式丸子類~ 

蔬菜也不輸蝕蘿蔔,冬瓜,娃娃菜,生菜,菠菜應有盡有另外還有餃子,拉麵烏冬等等~ 
甜品區比起火鍋配料種類不算多但也有精緻非常的朱古力噴泉喔!! 
店方衛生不錯將甜品放在甜品櫃令客人吃得放心~ 
仲有沙冰和軟雪糕供應^0^ 
飲品櫃選擇夠多有啤酒,烏龍茶,各式汽水,果味碳酸飲品及罐裝涼茶也有,最正係店方用的是可口可樂大家可知放題比較少用上的~ 
好喇介紹完畢要開餐了刺身質素真的不俗平時不多吃的豬頭福也忍不住Encore了爽脆馬刀貝及象拔蚌而我反為欣賞平日不愛吃的八爪魚看見那像韓妹一樣富光澤感的八爪魚嗎?
串燒海蝦肉質富彈性食味鮮甜,雞肉大蔥味道不錯亦不嚡口,腩肉就乾身了少許而燒翠肉瓜我從來都喜愛這串較脆口我個人偏好淋身版本~ 
天婦羅炸漿不厚重熱辣辣炸起吃真的很滋味加上蕃薯香甜鮮菇淋滑又係要Encore喲!! 
我喜歡食生蠔所以加$50升級可享珍寶帶子,赤蝦,生蠔及海鮮火鍋配料當中有蜆,海蝦,鯛魚,熟帶子及生蠔等等,我很建議大家升級因為生蠔超新鮮好味用木魚汁伴吃增添層次而且係任食回本好easy^0^ 


須然我不吃牛但豬頭福愛吃嘛況且還有美國豚肩肉可選呀!!揀咗$208特選美國牛肉90min任食預早訂檯可加多30min還有全單九折(優惠做到15/12)
湯底男朋友揀咗骨膠原豬骨鍋(老嘢啱晒)重口味的我要辛辣泡菜鍋~ 
肥牛看樣子肥瘦都算均稱據品評有牛肉味這價錢算不錯了(他吃了5盤)~ 
豚肩肉吃下肉質不會韌韌的點上大混醬吃惹味得很~

吃罷肉類海鮮後當然想起菜菜子啦吃了超多娃娃菜,金菇菜和冬瓜件還有可愛的熊仔頭魚旦真係引死仔,女(小朋友嗰隻)
生果盤十分精美還有蓋很衛生^0^如果有我最愛的菠蘿便好了~
金奇異果及火龍果都清甜好吃為食貓的我加多粒朱古力綿花糖解饞~ 
去掃甜品櫃喇每樣取件兩份吃當中有美妙的水信玄餅味道清清的配上黑糖水美不勝收,其餘的味道也正常不過甜~

軟雪糕很受歡迎兩機很快給同道中人掃清要等了點時間才可供應,或許時間未足不夠企身但奶味頗香仍然覺得好吃,飲飽食醉後便跟男朋友分道揚鑣回家期待下次再聚~

留言

  1. 羨慕C人啦,又有好老公,又有男朋友,我都想要男朋友呀:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳都一樣有男朋友架例如金融才俊haha~

      刪除
    2. wuwu...可惜劉總唔so我呀><

      刪除
    3. 係你唔得閒so佢我先有機會咋hehe~

      刪除
  2. 兩男一女,一個嬲字,但齊齊去食好嘢,哈哈

    回覆刪除
  3. 呢間嘅魚生幾吸引bor,食完都唔駛食hot pot都夠飽呀!

    我都好珍惜年輕時識嘅朋友,所以每次返香港可以見到朋友們都好開心架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚生真的不錯btw現在多了妳呢位女朋友了

      刪除

張貼留言

熱門文章