迷走紅磡

上星期五難得劉總得閒揾我食Lunch當然即刻應約啦去那裡吃當然交給識食的他最後揀咗地中海,日本菜GOCHISO~



點了一份set lunch羅勒醬海老牛油果意粉$108配沙律和飲品,沙律菜未到好新鮮不過加有鷹咀豆即時加點分數~
上趟在牧羊少年吃過羅勒醬意粉後已深深愛上所以見menu有羅勒醬海老牛油果意粉便不假思索地order但我真的受傷了因為吃得我一口也是油碟底盡亦是橄欖油啊~另外店方孤寒到將蝦開邊之餘還只得三邊(在玩撲克嗎?)
另散點一份Assorted Hot Platter$108內容有脆皮腸仔份量頗多足有6件另外偏甜的單骨炸雞翼面層灑上七味粉都幾惹味,炸魚肉細厚粉麻麻哋,炸薯角不算脆嫩整體好一般最大致命傷全部唔夠熱講完~
吃完便拉劉總陪我上新城市7樓睇玻璃花(辛苦晒家嫂嘻嘻)不過奉勸大家別日光日白去參觀吸睛度喺零囉但玻璃花手工絕對係精美嘅~





發完花癲時間半桶水(晚上七時去中環飯局)回家不是行街又不是好彩劉總話可陪我hea下那揾個地方食tea啦呢個決定便造就了迷走紅磡事件詳細不講總之我哋喺紅磡迷走近一小時才到Corner Cafe食tea喇^0^

晚上還有飯局輕巧點叫兩份cake set便好了~

選出開心果黃梅蛋糕及栗子慕絲蛋糕,前者黃梅層好吸引開心果有點比下去蛋糕鬆軟度一般,後者栗子不算太濃餅底偏實慕絲夠軟滑但栗子味不足~

其實食物真的不重要傾下笑下陪我到天也黑才走身邊有位義無反顧的朋友才是亮點呀!大家記住要珍惜身邊好友喔!!

留言

張貼留言

熱門文章