最愛放題

我很喜歡食放題所以不斷嘗試唔同的放題店今次去食八幡屋早幾天試咗姊妹店八幡涮涮鍋印象不錯又睇下放題做得如何?

地方沒涮涮鍋那邊寬敞但也算坐得舒服~ 
8人以上還可訂這VIP房~ 
我星期一食18:30$178/位用餐時間有2小時對食嘢快的我絕對夠晒而且餐廳出食物速度不慢亦沒有漏單~ 
辣味螺肉我去到那裡都要食記得10多年前放題店未普及時要到日式超市才買到20多元才得100g巧矜貴架何來像而家任食唔嬲咁正,另外推介胡麻冷豆腐香且滑超讚^0^
跟住係刺身呢盤加$50便可享用的升級版可多10美食選擇油甘香,珍寶帶子,赤蝦,我大愛嘅生蠔,和牛壽司, 羊架,豚小排,河豚乾,椒鹽炸蟹仔及日式蒸蛋等等刺身真係要比個like這價錢可享用此質素性價比超高,當中生蠔濃鮮到不得了加入咗木魚汁吃下鮮味大爆發這夜2人吃了足足一打啊~另外赤蝦那軟糯甘甜又係攝魂之物呢!! 
芥辣八爪魚軍艦,蟹子軍艦,海膽軍艦,八幡的壽司飯做得很不錯因為好多放題呢一節做得比較差這兒的飯軟綿不易散真好味另海膽亦鮮味不腥~
天婦羅脆漿不厚重亦不算油膩,炸蝦天婦羅蝦身有質感而蕃薯天婦羅未夠香甜反而茄子天婦羅很吸引外脆內軟滑兼熱到盪嘴,另外那貼心的芝士年糕也軟糯鹹香為何形容它貼心因為得半件不會一件吃漏了嘴巴嘛
飲碗大蜆味噌湯先味噌都夠濃而且熱烘烘但就不見有大蜆的蹤影
甜品叫咗我最愛的生果菠蘿但係是焦糖製的外層脆卜卜內裡香甜多汁足足令我吃了6件之多喔過足口癮!!另外富士蘋果一口大福軟軟爽爽的頗特別味道不亦過甜不錯呀~
最後還有預先訂座更可享這份師傅5色壽司呢~ 

留言

  1. 真係有幾多嘢食喎!

    以前螺肉喺我哋呢邊都一樣咁巴閉,我仲以為係呢度鄉下地方至咁添!^^"

    回覆刪除
  2. 我都鍾意食螺肉,呢個價錢真係算好平

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章