生炒糯米飯

車爸爸話要食生炒糯米飯扮晒好老婆的我梗係唔會say no啦買齊料開工,其實生炒糯米飯不難煮只要有手力便足夠^0^
將糯米浸起碼三小時加入蝦米,瑤柱,臘腸,臘肉及冬菰用我那隻壯健的手不停兜炒至米糯熟透調味便成,今次炒得相當唔錯乾濕度剛剛好車爸爸吃了三大碗呢haha^0^  
加兩條甘香金鼓魚十分滿足的一餐~ 

留言

  1. 照妳講, 我依D徒有蠻力的野人, 應該都炒到喎!
    BTW, 祝福車車無事~~~~~

    回覆刪除
  2. 車媽媽果然係好老婆!!

    我呢D老婆淨係會叫老公出街食,仲要兇佢食得哂先好叫,因為我唔會幫拖架!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 擦鞋也是我工作的一部分hehe~

      刪除
    2. 海豚兒妳就好啦,有嘢想食我都唔敢叫老公整,費事佢一包“得”埋o黎叫我自己煮

      刪除
    3. 襯呢度唔係我地頭至講吖,佢以前煎年糕我食時有呻過話,佢喺屋企嗰陣,有人煎埋俾佢食架! XD

      刪除
  3. 生炒糯米飯我最愛呀,一定會同車爸爭食,hehe

    回覆刪除
  4. 生炒真係好辛苦呀,比10個叻你^^

    回覆刪除
  5. 有日我都突然想食生炒糯米飯, 以前鍾意去大榮華食, 點知原來而家已經冇左喇...你真係好老婆喇! 想問下駛唔駛落水炒呀?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章