續牌的惡夢

10/1係我的大日子"續狗牌日"但又係惡夢的開始啊~當天先搭的士去土瓜灣狗房續牌打狂犬針沿途個心已驚驚哋呢!!






真係快過打針不消一會已攪掂便跟車媽媽返荃灣探下兩老^0^不過打完針見有點攰要休息一下大人就打雀雀~


到差不多晚餐時等我嗲下車婆婆,媽媽和爸爸先~








嘩D餸好鬼香呀可惜我沒份吃不過車婆婆都買定雞肉比我做晚餐嘻嘻!!
出咗街成日街係時候回家了!!
但好景不常到星期二開始我肚屙還嘔了一次媽媽觀察情況擔心我胰臟炎復發,之後連續5天沒嘔吐連poo poo也沒有到星期一18中午終於放低咗幾兩媽媽開心到喊呢!!
但到了星期二朝早我又再屙嘔還帶點點血絲車媽媽即刻book了吳醫生下午睇我,今驗血報告肝膽指數高咗即係發炎可幸回家吃藥應該可以痊癒不用留醫車媽媽又開心到即時流馬尿喇haha~新一年希望疾病遠離我好等我多待在車媽媽身邊陪伴她呀^0^

留言

  1. 車車咁嗲又為食,陪車媽媽多十個十年都卓卓有餘,最緊要車媽媽都好好保重身體,先有氣力照顧好車車和車爸爸呢!

    回覆刪除
  2. 無事就好啦! 新一年會更好更健康的! :)

    回覆刪除
  3. 係咪車車抵抗力差,所以胰臟咁容易發炎﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係上次膽石問題引至胰臟有慢性發炎唉~手尾長

      刪除

張貼留言

熱門文章