新衝擊

荃灣區好吃拉麵店不多講到最愛係拉麵台風但係近日發現有間豚道樂好像不錯便相約劉總去見一見麵~
其實多點新衝擊都係好事啊起碼客人可多間選擇嘛!!
骨子的小店裝修富日式味道有木製檯凳還有充電USB線供應又幾貼心唱喎~


基本有5款口味豬骨,黑蒜,芥辣,味噌及只有星期六,日限定的海老拉麵另外同味道亦可選價錢高一點的特上湯底,選好口味後再揀要豚腩或豚肩肉和其它配料便可~
另冬日限定有兩款都好像很吸引不過第一次幫襯還是試基本味道好些~
飲品有好幾款日本進口汽水及梳打一眼看中另見鄰卓數位日本大叔都叫抹茶可樂飲唔知好飲否呢都係下次先試啦~
赤富士提子梳打$19樽身好有昭和XX年feel味道似日本口香糖味而且好夠氣呢我最like佢夠霸氣,溫馨提示扭蓋比較難開但店員十分樂意代勞^0^
我的特上原味豬骨拉麵$85先嚐口湯豬骨味是有的而且不是稠稠喜歡較清爽的朋友應該挺愛,喜歡邪物的車媽媽當然揀豚腩肉啦輕輕燒過的豚肉壋增強了香味而且肉質頗鬆軟不俗呢,至於揀了特硬幼麵的我有點失望因為未達我喜愛的質感~
不過那半熟溏心蛋就吃得我飄飄然呢!盪漾蛋心入口後跟嘴纏綿巴一輪後還餘一絲蛋香很是喜愛它喔!!
劉總的特上黑蒜油拉麵$93試了一口湯黑蒜油味也算不俗但對我嚟講仍可濃稠多些啊~
再叫多份餃子$28即叫即制熱呼呼的上檯餃子煎得香脆可口值得一試喔!!


留言

  1. 個汽水樽唔知點解令我諗起小露X... ...X咗個"寶"字就唔駛驚暴露自己年齡啦,嘻嘻! ;P

    我鍾意粗麵,塞到成口滿哂嘅感覺最滿足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然自我感覺良好呢haha,我都鍾意粗麵可惜呢間得幼麵同曲麵

      刪除
  2. 依間根據目測的感覺好正喎!!!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章