心夜來潮

夜闌人靜時大家會想起甚麼呢!!對於我而言一定想起食物這夜便掛念著月頭跟車爸爸嚐過的一間別緻另類潮菜心夜來潮位於塘尾道天橋底下的一間小店是我吃過最喜歡的潮州菜~ 

室內一眼看盡木製抬檯凳樸實不奢華還有室外可供選擇~
這夜天朗氣清當然坐室外享受一下沒拘束的晚餐啦~ 
我們為何而來為的是吃醬醃螄蚶呀~除了醬醃食品還有很多不普通的菜式真係大開眼界之餘還令嘴巴滿足非常而且價位極之親民呢^0^  
擂茶$16潮州人稱為迎客茶將花生,炒香芝麻,脆米放入微暖茶帶淡淡茶咬下脆物後即時散發香味飲後感覺有點舒暢~  
點了兩款醬醃菜式,醬醃生蝦$48用上赤米醃成一客有10多隻肉質軟糯醃得很入味而味道有點像韓式醬油蟹的汁醬我萬分喜歡喔!! 
最期待的醬醃螄蚶$36跟生蝦一樣10多粒一客小小的份量其實更佳像我倆因此可選更多美食品嚐亦不至爆肚而走呀!! 
店方附上開螄蚶器方便客人食用,笑料一樁初次用它的我倆還以為在前方開口胡亂一通後靦腆哋請教店員才知原來喺pat pat處落手呢haha~

開口後螄蚶色澤暗紅飽滿估不到連殼醃製也能入味如此而且看得到十分乾淨放入口一嚐真的想哭係好味到想哭啊~咬開螄蚶在口內鮮味大爆發而且一點腥味也沒有吃得我倆咪晒眼呢!好吃得車爸爸罕有哋即時order多一客呢^0^
我反而即時要碗潮州粥$8因為想醬汁食吃罷真的想升仙啊~
捻面猴$30(小)睇菜名完全摸不著頭腦原來係麵食,意思係潮汕人將調皮小孩形容作猴子捏他們的面珠捻面猴便是由此而來意思跟調皮小孩一樣可愛^0^ 
內裡有肉碎,乾魷魚,蝦米,冬菰及菜脯等,湯底鮮甜不虛偽而面猴滑嘟嘟索晒湯裡鮮味吃得我很滋味呢^0^  
叫碟邪惡的豬油渣炒菜芯$38明明係清爽健康的菜芯遇上邪惡豬油渣簡直係淑女變辣妹啊哈哈~ 
有點意猶未盡試埋這款小米餃$20外皮有點像粉果皮煙韌而不黏牙,內餡豬肉丸帶香濃大地魚味一口一粒吃得很過癮^0^
記住點埋店家的祕製辣椒醬(右)炒得頗香醇不會死辣真的好味~ 
這店我真心喜歡它實而不華又富特色相信很快便會再來試埋它的菜式如菜茶,潮汕砂鍋粥及醬醃膏蟹喔!!

留言

  1. 呢到都好有特式呀! 啲嘢食好似都幾好味咁, 不過, 生嘅螄蚶, 我真係唔敢食! (^皿^) (^皿^)

    回覆刪除
  2. 兩個人都叫到六、七款食物,一定好好食啦!:D

    又,鄉里如我,除咗潮州粥,其他一概未試過啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢D份量小小一碟好啱人少少去食,我都係第一次食呢D嘢咋

      刪除
  3. 啲潮州菜好正宗喎,有機會要搵埋我個好姊妹去試,佢係潮州人

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章