Iberico & Co

23/12前一夜在Alma匆匆跟一衆好友吃了餐快飯便趕往探車車好彩我哋一早約定第二天齊齊食lunch再跟佚快將回加的"海豚兒"傾個痛快,地點揀選我期待已久美食如云的Yoho Mall在衆多餐廳脫穎而出嘅係Iberico & Co路經商場見到好可愛的磨菇屋便不奇然想起小甜心Chloe妹妹^0^ 

為何揀Iberico & Co因為實在抵食得交關平日Set Lunch由$108-$168另任食前菜及冷盤餐湯麵包及飲品,最正係MC小兄妹也不須收費呢~ 
臨近聖誕節餐廳佈置得頗有氣氛加上光線充裕環境十分愜意~ 


自助前菜及冷盤魚貫排列好款色不算太多但質素真不錯啊~ 
有蛋白奄列,烤什雜菜,薯仔沙律,吞拿魚粒,辣肉腸蒸蛋,紅椒釀忌廉芝士,風乾火腿.莎樂美腸,辣肉腸豆角,新鮮沙律菜,蕃茄片及車厘茄,豬肉卷.吞拿魚卷及海鮮杯另外還有麵包及粟米湯~






















先來一碟包羅萬有先當中特出嘅係蛋白奄列蛋味香濃並無死實口感而烤什雜菜有我愛的茄子軟滑香口另外最驚喜係辣肉腸豆角微辣脆口好惹味喔!!而其它食物也不錯呢~ 
粟米湯及麵包沒甚驚喜~


食完一輪前菜已飽了7成都係時候上主菜我們5大決定一同分享主菜,聖誕火雞釀野菌卷配燒薯或可配西班牙飯$128聖誕節當前叫火雞應下節係常識啦,雞肉未算滑口但配上香濃菇菌又給加回點點分數~
牛肉漢堡配辣肉腸.薯條$108睡著的Chloe聞到香味也朦朧地起身了還大口大口追著香脆薯條,看見她真的令我心情大好暫時忘卻對車車的掛念~




辛辣蒜蓉烤雞配西班牙飯$118雞比較乾身但點配同上的惹味辣汁又出色多了另外西班牙飯失去了海鮮的支撐就變得黯然失色了~ 
燒豬仔骨配西班牙飯$128其貌不揚的豬仔骨吃下尚算理想但沒給我們驚喜~ 
半隻龍蝦蕃茄汁天使麵$138這個我要給它一個讚身型嬌的小龍蝦極為爆膏肉質也不俗,天使麵充斥蝦油香而不膩味道鮮香質感不過淋超讚~ 
須然大家都肯定飽足非常但沒甜品真的有點欠奉感,Set Lunch可加$20有一客三件的鬼佬油條那叫兩客開心下啦^0^上檯時新鮮滾熱辣香脆可口點埋朱古力醬添滋味呢~ 
食飽飽跟小兄妹去放電Chloe由行渠蓋也怕的小人兒到現在已變成膽子大了有勇氣獨自sir滑梯了^0^ 
最令我哋爆笑嘅係同菇菇襯絕的妹妹在影相時竟然像如花般將秀髮輕撥(可惜我影不了按此看甜魔媽媽Blog便可見到那優美的Chloe^0^妹妹you are my angel^0^ 
  

留言

張貼留言

熱門文章