溫馨情人節

今年情人節因為車老爺整親手仔關係我倆便乖乖留家慶祝吧!!
{前菜}牛油果三文魚帶子他他,簡單易整又好味最緊要營養價值超高啊~
烘條法包做主食要來點跟住上的{頭盤}^0^
頭盤就係{白酒忌廉鑽石蜆,青口}點法包一流^0^ 
車爸爸的{西冷牛扒},五成熟係必須的可幸他每次都很滿意多謝賞面^0^ 
我當然食自己啦{香煎豬扒}用上新方法醃製效果軟淋不失彈性~不錯不錯~ 
飲杯希望我倆能一同慶祝情人節到老,相愛,相知,相扶一生萬世haha~
吃埋團圓湯圓滿足矣~ 
仲有我的小情人你要身體健康,長命千歲呀^0^媽媽愛你一生萬世~ 

留言

  1. 車媽媽厨藝咁正,喺屋企食仲好過出去同人逼呢!而且車車有妳留喺屋企陪佢一定更開心!

    回覆刪除
  2. 真係太強喇, 每道菜都睇到人流哂口水~~~~

    回覆刪除
  3. 你地成日都放閃...sweet到爆呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀咪笑我哋啦,妳跟老公仔咪一樣咁sweet hehe~

      刪除

張貼留言

熱門文章