宮崎~無避

老友們想食日式燒肉OK就去宮崎日式燒肉店地點便利,肉類質素也不錯最緊要抵吖嘛當然宮崎~無避啦haha!!我們一行四人6:30入座$208/位任食兩小時~




甫坐下店方先送上8色燒肉有用上8款不同醃料製成的豬腩肉及雞肉,啱晒不吃牛的我啊~ 
好友叫了一系列的和牛粒,薄牛肉,牛胸腹及羊架一陣先泡製你哋~ 
海鮮就點了帆立貝,清酒白蜆花鯖魚另外梗係唔少得我最愛嘅菠蘿和茄子啦~ 
豬頸肉當然係我叫架啦hehe~


呢對大頭蝦和下圖的憤怒火牛仔係2人同行額外送贈的我哋4人可選兩款,另還有款仙境純情豬可選擇,大頭蝦爽口非常質素上佳~
憤怒火牛仔就交好友們好好欣賞吧!! 
其實中午在萬豪吃得很滿足我只是每樣吃點點志在跟好友傾下計聚一聚~




  
  
宮崎的胡麻豆腐十分香滑咪走寶呀~ 


喜愛食壽司的我叫咗兩件穴子壽司味道也不俗呀,壽司飯都軟熟鰻魚沒腥味~ 
當晚吃得最多係菠蘿和蔬菜,為吃了那麼多肉肉好好平衡一番~ 
最後吃埋杯雪糕又滿足回家喇^0^ 

留言

張貼留言

熱門文章