上海姥姥

某星期天在南豐中心見到開咗上海姥姥喜歡吃上海菜的我便拉車爸爸跟我去試試嚕~
上海姥姥原自大XX集團分支,裝潢較摩登光猛潔淨給人第一個感覺很不錯呢~






菜式都係大路上海菜~


看見師傅即場包小籠包和拉麵,即時提高了點菜意慾^0^


甜豆漿$15豆味不算濃郁入口暖暖的熱度不夠,可幸甜度不高還算過得去吧!!
貪心的我倆選了{姥姥精選冷盤}$82在前菜頁面任點三款,點中了雞絲粉皮,醉豬手,醉雞~
醉雞~汁料沒花雕香氣還頗鹹味道只停在雞皮上而且肉質較嚡口~肥佬!!
雞絲粉皮~麻醬夠香,雞絲也沒嚡口,粉皮滑溜不黏口這個合格呀^0^
醉豬手~汁料跟醉雞帶同樣問題,可幸豬手做得皮脆肉爽還算吃得過~
{蒸銀絲卷}$16附練奶,熱辣辣的銀絲卷撕開見到絲絲卷狀,吃下也質感鬆軟帶麵粉香我用來點擔擔麵湯來吃超好味!!


{招牌小籠包}$32這個真要拆佢招牌,先論外型已扁塌醜樣!!
最弊嘅係一籠4粒中只有1粒如下圖有湯汁的,而且肉團鬆散之餘味也不夠失敗得很徹底!!我要加大量醋才吃清它不至浪費食物!!


數到全餐最優秀便是{四川擔擔麵}$42特意order少辣遷就不吃得太辣的車爸爸,拉麵係師傅即場拉起麵質滑溜煮至剛好爽口不爛,湯底濃郁芳香帶微辣真的好吃非常,下次要試試正常辣度應該更加好味呢^0^


留言

  1. 妳都鐘意上海菜架,我都超鐘意,不如除了辣局外,我地可以搞個上海幫喎

    回覆刪除
  2. 好在都有担担麵好味之餘又可以填肚。;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一碗又香又辣的担担麵輕易殺死人呀^0^

      刪除
  3. 我試過湾仔店、係好一般、但素莱包都OK!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章