下場~游水??

早幾天在三月的年飯曳曳哋留了一條尾巴,放心車媽媽係唔會叫人食飽飯去游水的,我呢D唔健康嘅人梗係去吃甜品做下場啦haha~                     想去甜牙牙已久原來它有不少分店!這天到尖沙咀分店~                                    
店內環境清雅,裝飾品亦十分對我口味,不知這家的甜品又能否得我歡心呢!!
一看見摩天輪便聯想到幸福和榴槤hehe~陳生真的功不可沒~




最吸引我來的是Movenpick雪糕,看見它抵抗力即時差了很多喔!!


甜品款式有很多選擇~雪糕船,輕盈新地,撈cup系列等等!!
當中以輕盈新地為目標喇因為此系列用上Movenpick雪糕嘛^0^但其它系列也可加$28升級Movenpick雪糕架^0^


{莫卡北海道伴Baileys配棒子雪糕}$58,這套甜品十分抵食那杯Baileys份量滿滿的十分慷慨喔!!
我選擇將濃香Baileys倒入棒子雪糕內同吃味道十分吸引連平日不飲酒的弟婦也大讚好味呢!!
莫卡北海道奶凍味道香濃不過甜而且質地嫩滑加上墊底的爽脆珠珠可口非常^0^
叔仔好專一只愛{楊枝甘露}$38,滿大碗的上檯眼也看得見十分足料,我沒試過但車爸爸說味道很不俗呢!!
{流心芒果粒粒布丁}$45,布丁質感較粗糙但芒果粒頗香甜這個不是太特別好吃!!
{鮮橙伴窩夫配青檸雪葩}$52,窩夫做到外脆內致軟的質感,橙粒也香甜不過酸,配上Movenpick的青檸雪葩那會不好吃喔!!


最後係{雪地芒果船}$45,哈哈我們這一家真的好愛吃芒果呀!!堆頭奪目須然不是用Movenpick雪糕但有熟甜香芒果肉和汁,香脆蛋片及椰果這組合也令人吃得癡醉^0^

留言

  1. 芒果甜品我都大愛呀!!

    見親摩天輪我都會諗起上面有咩生果! XD 另外,個蝴蝶鐘好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解係生果?個蝴蝶鐘我都超like

      刪除
    2. 因為條問題係“摩天輪上面有咩生果?”然後答案就係妳同我都知嘅榴櫣。;P

      刪除
    3. 係喎!!我真係低低哋︿0︿

      刪除
  2. 睇相,甜牙牙好似吸引過以前喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次去咋,甜品算不俗

      刪除
    2. 佢waffle, pancake等其他甜品唔得架, 但用左movenpick做主角馬上無得輸~~~

      刪除
    3. 好彩嗰日個窩夫又ok喎

      刪除

張貼留言

熱門文章