龍床不及狗竇

俗語有云{龍床不及狗竇}我羅車車可以話比大家知係千真萬確的,媽媽從油麻地取回家真係辛苦了家嫂^0^ 




本少爺十分滿意這安樂窩夠寬敞有私隱得來又看到四週環境真的很不錯^0^ 
不消15min已令我安心進入夢鄉,媽媽更說我睡至打鼻鼾添!! 
而且自從車媽媽買咗個狗竇過我後我那張可愛的小床已被我打入冷宮了哈哈!!

留言

  1. 成個兜形一入咗去又真係寧捨有安全感喎,車媽媽真識揀!;)

    回覆刪除
  2. 佢鍾意就好,最怕買咗寶貝唔鍾意,嘥晒

    回覆刪除
  3. 車車咁鐘意,咁辛苦拎晒去都值得既

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而家冇得上梳化要買多D放地下等去hea^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章