三月的年飯

這頓{羅家年飯}一波三折終在這夜聚首擦餐勁嘅^0^今次揀了Wing's Kitchen吃西餐~
店子不算大但這夜也坐滿客人好彩穩陣的我一早訂了檯^0^ 

餐廳有好幾款Set Dinner但我們一致決定揀自己喜歡的菜所以選擇a la carte各人自選最愛,自由萬歲Yeah~ 



先來{Classic Caesar Salad}$78份量頗多而且芝士夠晒慷慨,生菜鮮嫩脆口,麵包粒脆卜卜,沙律醬係另上這亦有好處可按自己喜好加入多少,不過如果容器大一點會更方便客人伴勻沙律~
{Wing's to go}$98/6隻,有4款醬分另{水牛/蜜糖芥末/農場/他他}可選2款配吃,我們選了蜜糖芥末和他他,或許生意太好了他他醬已售罄只好改選水牛醬吧!!
雞翼炸得香脆嫩滑味道不太濃但正好留白給醬汁填補,兩汁中我偏愛蜜糖芥末香甜中帶點辛辣令人回味^0^ 
{Porcini & Wild Mushrooms Spaghetti in Bechamel Sauce}$148,一上檯香氣超然濃郁牛肝菌香直轟大腦,意粉夠al dente我喜歡啊!白汁較濃稠分著吃會較易清碟呢^0^
{Scallpos Risotto in Cream Sauce}$138,帶子size須不是XL但味道挺鮮而且火喉剛好外香內軟抵讚,意大利飯充滿包覆得剛好的忌廉好邪惡啊!!如果多點米骨我會比滿分架^0^  
主菜{Roasted Barbeque Honey Baby Pork Ribs}$158/半份~
成品足有6條骨之多,肉質鬆軟但被伴旁的炸薯條搶盡風頭了,熱烘烘炸起外脆內軟而且沒半點膩感可口非常呢!!

{8oz.U.S. Beef}$198我不吃牛不作評論了,但那小蕃茄就成了我囊中物,一口咬下茄汁在口中爆發超級回味^0^

最後送來係{Hawaiian Style Pizza}$108餅底未算香脆非常但鋪滿大量芝士我都收貨啦^0^,另外5杯Mocktail須未算精緻但味道不俗呢,而且只售$38杯絕對抵飲喔!! 
開心的遲來年飯又完滿結束喇但未完架.......待續^0^ 

留言

  1. 下場係甜品? 好八卦食左咩好野啊! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜魔媽媽果然叻女,係甜品下場呀^0^

      刪除
  2. 呢餐真係幾得喎,最正係人多可以試多幾款唔同食物!好在車媽媽醒目有訂位啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這價錢可以接受啦,而家香港食飯唔訂檯好難有位!!

      刪除

張貼留言

熱門文章