幸福滿屋

早年的浪漫滿屋風靡全港令香港頓時韓風四起細細聲話您知吖其實我也是粉絲呢^0^,如今置身Fullhouse Kitchen餐廳內忽然令我想起那幕幕的場景,希望這頓午餐能帶給我那浪漫的感覺啦~
一看餐廳粉嫩的裝潢已很窩心用上卡通人物作招來,是日星期天看見很多一家大少同來午膳呢^0^



餐廳選用自助形式到櫃檯點好心水食品後會送上一枚銀幣給客人往扭蛋機玩樂一番~ 



另外還送上食物響鬧器當食物煮妥時便會閃爍及震動通知客人到櫃檯取食物~

惠顧食品可享升級優惠+$5便可享餐飲一杯,我要的凍檸茶竟然驚喜地好喝,茶色清澈味道清香我還喝得出用上蜂蜜調配呢^0^,車爸爸的熱奶茶他說味道像奶水喎haha~
我點了{意式野菌燴飯}$48菌味香濃兼滑溜飯粒亦不過淋,唯一要彈係份量實在太少了用匹數口已見底講真我吃罷像完全沒吃過東西似的一樣!!
車爸爸的{星加坡娘喇沙}$48估不到那麼有驚喜,湯底香濃辣度足夠很好味呀~配餸內有蝦,青口,豆卜,魚旦,魚片頭及半隻蛋材料非常豐富,質素須然不算標青但這價錢來說絕對有驚喜^0^

留言

  1. 浪漫滿屋好多年啦, 個時未咁忙我都有睇, 都好鍾意呀

    回覆刪除
  2. 咁樣買野食方式又幾得意喎

    回覆刪除
  3. 睇第一張相最吸睛就係碗喇沙,而細看介紹佢果然係最正!都話車爸爸有眼光架啦!;)

    回覆刪除
  4. 好得意有扭蛋扭,咁妳個扭蛋裡面係啲咩﹖

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章