糖衣陷阱

28/3車爸爸突然有天假期待他瞓到安樂醒後在家隨便吃點東西後便出發去尖沙咀到PAN de PAIN Pancakes & Sweets吃期待已久的日式Pancake^0^
這天是復活節最後一天的假期來到時已排了長龍,任性的我硬拉車爸爸陪我排了一小時才有位呢hehe~ 



全店裝修清簡用上黃澄澄色調D食物難影到呢!!
Menu一眼睇完主要分三大類分別係Signature Pancake,Hot Pancake,French Toast~而飲品有四類Sango coffee,Ice Tea,Detox Water,Hot Premiun Tea等等 
  
連餐具也金光閃閃忽然想起"黃金俠"金光閃閃多美麗^0^ 

先上場係我選的(Souffle)$68有二件厚厚的梳乎班戟配軟滑牛油,輕巧忌廉兩篤及楓糖漿~
呢份梳乎班戟令我想起"蛋黃哥"喔!!餅身鬆軟面層煙韌內裡軟綿充滿空氣感這口感令我愛C它呀^0^ 
另外值得一讚伴碟的那兩篤忌廉軟滑香口不過甜好好味呀^0^
車爸爸選的{Strawbrrry}$88外型美麗真係好易令人心動But美麗的外表包裹著的竟是糖衣陷阱啊!! 
那主角Pancake竟然又硬又實毫無彈性完全不能接受囉,那管忌廉做得如何出色也是徒然這令我失望至極點!!

這店如須排隊我不建議去食,但行過冇人也可以一試嘅!! 

留言

張貼留言

熱門文章