魚脂誘惑

我承認我真的十分愛我家老人家{車車},打從2000年他成為我們家人後至今我跟車爸爸便沒去過旅遊,心底裡有時一邊想去玩玩另一邊當然不想這麼快能成行啦!!
那怎辦!!我們唯有只有在香港搜尋各國美食給想去旅遊的心一點慰藉吧!這夜便到又一城的千両 sen-ryo品嚐日本料理喇!!
看見這四款分别代表{薰}{爽}{醇}{熟}的期間限定清酒全都想試喎!!
原來有{特選清酒拼盤}$108,可一次過滿足四個願望勁過Kinder出奇蛋喎!!
美酒當前叫點小食佐酒是常識吧!!{味淋魚乾}$58尤記得以往在酒吧這款係經典小食呢!魚乾燒至焦香吃下煙韌好咬口喜歡的話沾少許蛋黃醬更加滋味啊~


另一款{香蒜炸甜蝦}$45,甜蝦炸得透徹連頭帶殼也炸至酥脆,味道甘香絕對係送酒佳品喔!!


千両正做緊春季時令海鮮料理,有來自{愛媛縣}很特別的{蜜柑味油甘魚}及來自{大分縣}的{柑桔味油甘魚},聽聞油甘自幼便吃蜜柑和柑桔作飼料所以吃下會帶果香,那麼特別當然要一試啦!!
{蜜柑味油甘魚刺身}$105,油甘魚色澤相當富光澤,配搭柚子酸汁啫喱吃下油潤有魚香還真的好像帶少許蜜柑味挺過癮呢~


{炙燒柑桔味油甘魚刺身}$105,這款係配酸汁蘿蔔蓉及魚子同吃,油甘魚面頭給輕輕炙燒過魚脂會更加特出,但這個柑桔味未能盡情發揮了~
{朝捕晚嚐海之大盛}$430,中心係原條{伊佐木刺身},順時針起{油甘魚刺身},{櫻魚鲷}及{黑坴}等比較少見的刺身也包括在內^0^
{伊佐木刺身}係較細身的魚種通常不超過一公斤,魚肉白裏透紅入口爽脆而滑身,味道清爽甜美,較韌的魚皮也被師傅弄至貼貼服服沒有咬不開的情況~
將伊佐木加上薑蔥同吃多了一份濃香又會係另一番味道呀!!
這款{黑坴剌身}還是第一次品嚐,我覺得魚味較清淡,肉質有點似生鯇魚片,配點酸汁會好吃得多!!


{櫻魚鲷},4,5月正值嚐鮮時節當正值櫻魚鲷產卵期體色便會轉成櫻花般淡淡粉紅像櫻花般的櫻魚鲷顏色相當吸引,魚肉質地扎實爽脆,令看不到日本櫻的我也可用食物來滿足一番喔!!
{千両特色四點盛}$180左起{千両大拖羅壽司},{海膽壽司},{和牛壽司}及{大拖羅壽司},當中以大拖羅壽司最為吸引肥美得來魚油又不會過於豐腴好好味呢^0^
正值油甘魚當造叫多件{蜜柑及柑橘味油甘魚壽司}$36一再細嚐啦!今次吃{柑橘味油甘魚壽司}比起{炙燒柑桔味油甘魚刺身}真係吃得出柑橘味來呢~
最後係{鍋燒牛油馬刀貝}$68,連小火爐同上份外型格又可保溫一舉兩得^0^
看著牛油跟清香的木魚湯漸漸融為一體後便可大快朵頤,馬刀貝剛熟質感爽口,帶著柔柔的牛油香氣絕對係迷人之作啊^0^
春季時令海鮮料理及期間限定清酒由三月下旬至五月上旬在全線{千両}供應,愛好鮮味的您要吃趁機喇!!

留言

  1. 妳個晚有去呀?D刺身好吸引喎

    回覆刪除
  2. D刺身影得好靚呀, 加埋清酒真係大滿足呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳"讚相"巧有動力,可惜寶貝相機要罷功呢!!

      刪除
  3. 原來車車都16歲嗱?拍得住亞Sam、我自94後都未旅遊過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 車車九月生日後就16歲喇,靚婆婆而家可以去行下啦??

      刪除
  4. 鍋燒牛油馬刀貝,呢個我有興趣

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章