長腿我愛妳!

男仕們是否都喜歡"長腿"呢??老實說我從女性角度看也覺十分迷人,粉嫩雪白肌膚修長的美腿有誰不愛喔!!可惜車媽媽那條耶魯象腿真的不堪入目難為了車爸爸共對多年嘻嘻^0^好吧靚腿沒得給你欣賞那給你品嚐還是可以的,大家不用驚慌我講緊嘅係足足{10吋長的皇帝蟹腳}呀^@^
是日來到汀蘭居内的Anchor’s Seafood and Beer House一嚐質素平均而且豐富極的爆抵Sunday Brunch^0^ 
這天須則沒有陽光明媚但望著一片海還是愜意非常呢!! 
室內採取天然光線喜歡{相機食先}的我蠻歡喜但也因此室內氣溫亦頗高呢!! 
一到埗便給小陽台的BBQ香氣吸引著,再細看驚見廚師正在燒緊足足有10吋長的"靚腳"哈哈皇帝蟹腳才真!!

烤好後的皇帝蟹腳會給細心哋切件方便客人食用!!
另外還有烤什雜菜,青口和我的"飛佛"烤菠蘿啊~ 
仲有烤雞翼,不同的腸類的羊架,全部供應不絕無須搶食更冇人用成隻碟"匹"食物的大家可放心慢慢吃呀~

走回室內有一大"盆"翠綠沙律菜,及坊間Buffet少有的雅枝竹,自己喜歡咩汁醬自己揀~
這邊廂有自助凱撒沙律,那羅馬生菜十分脆嫩呢還有大量巴馬臣芝士任吃呵呵發達了!! 
Cheese有兩款還有車爸爸大愛的杏脯乾呀^0^ 
仲有我心頭愛Parma Ham,Salami,Chorizo!!  
凍海鮮有翡翠螺,海蝦,青口及雪場蟹腳,除了青口全都新鮮又好味呢!! 
Cold Cut,煙三文魚,新鮮刺身,壽司及卷物~ 



連健康非常的藜麥也有供應餐廳都好緊貼潮流喎!!
是日湯水得一款"龍蝦湯"
熱葷不算多但每樣也算精{紅酒燴牛},充滿泰式風情的{燒豬頸肉}~ 

惹味{黑松露炒蛋},{照燒三文魚}~

{濃香蝦醬炒飯},{爽脆蒜香炒菜芯}~ 

香滑{忌廉焗薯片},點心也有供總選算多樣化吧!! 

還嫌未夠飽的朋友可到即煮Counters,有即制意粉和日式拉麵等,另外還有Pizza意,美,日也齊全呢!!


當然不少得質素甚高的Rib Eye及燒雞啦^0^

飲品有自助嘅咖啡,茶及果汁無限量供應~

甜品區款式選擇不算太多~ 
朱古力撻,奶凍,和菓子,粟子撻及白朱古力慕絲等~





更可DIY即製班戟,最最最期待的雪糕用上Deryer's Collection好吸引喎!! 

水果有三款哈密瓜,西瓜及菠蘿全是我最喜愛的生果呀^0^ 


另外有小朋友最冧的朱古力火鍋,梨批Tiramisu,Cheese Cake及朱古力蛋糕~ 




好喇帶大家巡場後相信大家最關心嘅一定係有多抵食是嗎?逢星期六,日11:00-15:00供應的{Sunday Brunch}原價成人$398/小童$199,現7折後只須成人$278.6/小童$139.3,食足四小時係咪多鬼抵食先^0^
好先來一碟沙律先,砌到色彩色繽紛讓眼睛享受完才到嘴巴好好品嚐喔!! 
沙律菜尤以羅馬生菜最為爽脆,雅枝竹酸香好吃,當然仲有我心目中的最佳配搭菠蘿和{Parma Ham}吃了超多件呢! 
每樣凍海鮮,魚生也取小許回來吞那魚有驚喜喎沒像吃擦子膠的質感而且吃到魚味Buffet嚟講實屬難得,其餘的八爪魚,三文魚質素也挺不俗架~
而凍海蝦中最吸引係{雪場蟹腳}剪開後肉汁盡爆,味道不會過鹹充滿海水味我們吃了超多隻啊~
凍食後車媽媽愛喝碗熱湯{龍蝦湯}更是我愛喝的一款,這兒的龍蝦湯熱度很夠而且看上去頗濃稠,喝下味道未算十分香濃但在Buffet來說也算可接受啦!! 
期待萬分的{10吋皇帝蟹腳}剛燒起便取回來還取了少許燒菠蘿可知經烤過的菠蘿零舍好吃啊~ 
皇帝蟹腳已給廚師細心哋剪成細件方便客人食用好貼心唷~
燒至剛好的蟹腳外面乾爽內裡爆汁,鮮甜誘惑真係吃得我們很滿足啊^0^ 
另外{鹽燒燒雞翼}也不輸蝕皮香肉嫩沒有多餘的醃料味簡單就是好吃呢!!
此時車媽媽已十分滿足了所以熱葷只每款取少許試試,那{忌廉焗薯片}香滑軟綿入口好鬼纏綿啫!!另外{燒豬頸肉}亦充滿彈性泰式的酸辣味很突出真的好用心做喎~ 
車爸爸取來一碟{Carbonara墨汁意粉},又係驚喜之作汁醬香滑不漏,墨汁意粉al dente非常我十分滿意囉^0^
這個{龍蝦Risotto}須然飯粒咬口不夠但味道確係一絕可惜不夠熱,但餐廳很樂意為客人返熱感覺良好即時加分!! 
甜品沒吃太多因為我要食雪糕呀haha~只試了{白朱古力慕絲}加入了帶酸的熱情果汁吃下白朱古力慕絲沒有甜到漏的感覺很合拍呀!另外那奶凍有點失策了因為成品未能成型呀!! 
還是好好欣賞雪糕吧!!芒果味的Deryer's Collection係我Favorite so yummy^0^ 
臨近母親節Anchor's喺7-8/May為讚揚偉大的母親在這兩天的Brunch & Dinner Buffet會做四送一呢認真抵食一個點啊^0^而且原價一點也不貴$398/位,折扣後$300也不用便可在這優雅環境慢慢享用美食,愛錫媽媽的朋友要快D訂位喇!!

留言

  1. 選擇都唔少丫, 加埋靚景好吸引, 可惜星期日要返教會啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實不俗,如果妳們一齊來就更加開心啦^0^

      刪除
  2. 嘻嘻,Mr. Dolphin都係好鍾意長腿... ...我指蟹腳架,又,呢個brunch真係多嘢食又抵喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mr. Dolphin真識食呀!呢個brunch每樣都好平均真不俗呢^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章