童年快事

車媽媽很喜歡飲茶或許是童年時覺得有茶飲係件快樂事吧!!以往一家八口飲餐茶不是人人負擔得起,但現時飲茶變成等閒事時可惜已不再令年青一輩的小朋友欣賞.享受呢!!
還幸車媽媽有一班愛飲愛食的好友陪我去嘆茶,今天約了幾位好友去御名軒飲餐茶嚕~


{青瓜海蜇}$27,先吃份冷盤青瓜爽口非常最啱近來濕熱天氣食用~
{脆皮燒腩仔}$58皮夠脆腩肉也軟淋有咬口味道還恰好呢,這價位絕對值得一吃喔!!
{杞子燕窩豆腐}$118,飲茶少有的矜貴菜式,一上檯就覺得物超所值嫩滑豆腐面鋪滿滋養的燕窩,有點美中不足嘅係夾雜的一片腐竹較韌口!!
{鮮蝦腸粉}$25,飲茶腸粉我必吃這兒的質素還不俗,腸粉算滑溜而且鮮蝦身型健碩又爽口絕對食得過呀。
{蝦餃皇}$25蝦餃身型偏大粒因為內裡藏滿不少蝦肉飽滿非常,外皮煙韌爽身咬下質感舒適不會爛爛的好鬼滿足^0^                             {豉汁蒸鳳爪}$16又係我"飛佛"鳳爪沾滿不過鹹的醬汁,有骨落地確滋味呢。
{蜂巢芋角}$19,此品巳不是四處可找到好吃的更是難得,御名軒真的芋角很好吃,外皮酥脆香口內餡軟糯濕潤味道更是濃香好味到一個點呀^0^
{原隻鮮蝦燒賣皇}$25,燒賣皇大大粒看得見整隻鮮蝦在而且味道頗鮮,肉餡吃下嫩滑油膩感不算太重滿好吃~
淨食點心較易肚餓叫個{窩火鴨絲窩米}$42,嘩大窩到呢真的太抵食了吧!清清哋負擔不重填肚最合適啦~

留言

  1. 希望好快又可以有返上次陣容去飲茶, 食飯, 咩都得!!!

    回覆刪除
  2. 我諗喺香港長大嘅我哋對飲茶都有唔少童年回憶,我最深印象就係可以自己出去揀點心,一籠籠拎埋位到食。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好似川龍那裡還有這種自己取點心的茶居!

      刪除
  3. 係香港飲茶點心款式真係多好多

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章