蟶子到

世界那麼大我相信做人不可一本通書睇到老的,人生如學懂不再執著我好肯定跟您說您的人生一定快活得多,像我以往不喜歡吃蟶子因為第一次吃的經歷不好,但我放下自己的執著後原來它根本可以好吃非常喔!!
好彩這天來到金泰美食吃了一碟超級抵食又味美的蟶子~ 
金泰裝潢好有泰式風情尤以那不銹鋼的餐檯,朋友笑說吃罷用布一抹乾淨俐落~


先嚐{酸辣鰂魚湯}(大)$88基本上係冬陰公的前傳,沒帶椰香的酸辣湯味道酸香醒胃更加喝得出鮮甜魚及蕃茄香味,大家也十分喜歡喝至一滴不漏呢!!


金泰串燒有多出名蒲開九龍城都應該略知一二,試了{泰式燒雞翼}$13/隻大大隻全翼燒得頗均勻肉質嫩嫩沒嚡口,另外泰式豬,雞,牛各$12/串嘻嘻要留肚食好西沒試喇!!
金泰連醬汁都有三款沙嗲,酸辣及香辣汁,我個人偏愛辣汁貪其辣勁十足又香口^0^
期待已久的{辣椒膏炒蟶子}$128,嘩一上檯各人也嘩聲四起因為那蟶子大隻得大緊要抵食到爆呀~不過店方表示都要睇貨源有時會用細隻點的不過每碟也會有近一斤的蟶子架!!

溫馨提示10/4係九龍城一年一度的{潑水節}大家準備好雨衣,水槍一同去慶祝一番啊到時一定很熱鬧啊^0^ 

留言

  1. 阿龍好like蟶子架, 九龍城又近佢返工, 叫佢同埋同事去食先

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀而且味道真的不俗要叫阿龍去試下

      刪除
  2. 即係好似以前我唔食苦瓜,嘗試後就愛上了,幾苦都鍾意食

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章