台式味力

早年咖啡弄空襲香港我為了一嚐足足排了近兩小時候的隊,試過那種滋味後不禁心寒,所以Dazzling Cafe開了那麼久我也未去潮聖,這天終於有機會一嚐這台式味力^0^
平日下午茶時段到訪不須等位,還可選擇店內或店外座位~ 
我選了坐店內,裝修格調偏西式感覺清新絕無令人"眼花撩亂"~ 

未吃午餐的我選了{和風辣味噌意大利麵}$82,和{冰釀蜂蜜蘋果茶}40

{和風辣味噌意大利麵}$82Linguine夠al dente味噌咸香好味,配少許青瓜絲一起吃味道蠻不錯呢,不過這價錢真的有點貴囉!!

{冰釀蜂蜜蘋果茶}$40,蜂蜜不夠出色返而只得那薄荷葉的味道不算好喝呢!!
喜歡它的杯墊簡潔粅粉藍色極度純情^0^
收銀櫃旁放在不少自家物品可給客人認購真懂做生意喎!!
可惜得自己一個人沒法試埋甜品不過下次只會試甜品囉~

留言

  1. 佢的吐司真係好食過茶木好多呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係呀!
      下次妳搵埋我地,咪唔駛1個人去囉,嘻嘻

      刪除
    2. 一於約場辣媽鬥甜魔hehe~

      刪除
  2. 如果唔係硬性規定要叫杯飲品,都仲可能食得落甜品嘅!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,不過正好留待約樓上嗰兩位^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章