幸福的一天

這天劉總復出後第一天跟他"私人飯聚",食乜嘢去邊樹由他發版,他先選了喜遇 Hay!吃我倆也偏愛的上海菜。
囍帖街搬了過來後我第一次行入來,原來內有乾坤,著名的文具店,咖啡室通通找得見,行到最接近合和中心便是喜遇了!好喜歡這店名^0^
內在行老香港格調,現今的人真的失去了才懂珍惜,所以車媽媽家裡收起不少舊物,真的很不捨丟掉呢!! 
回味!!真的能給我好好回味一番嗎?? 
街市獨有的紅罩燈也給作為裝飾,大家有冇試過用它來照雞蛋呢!! 
食物都係比較大路的上海食品~ 


最想試這個{傳統烤鴨薄餅}因為一客兩件Fit晒得我倆的份量,可惜......晚市才供應嗚嗚嗚~ 

飲品有驚喜竟有illy咖啡愛這味的劉總當然不須考慮便點了{凍咖啡}$32,而我本身想試{Steaz.的有機青檸紅石榴綠茶},細問侍應下得知是罐裝飲品,問他可否一看時給了我神一般的答覆{那罐在樓上},嘩勁過黎明的金句,林日曦可考慮一下呢位*男神*呢!! 

先來{醉雞}$48,雞皮相當脆口而且沒肥膏,雞肉嫩滑帶輕輕酒香,沒帶苦澀味,這開始做得很不俗可惜.......!! 

再嚟係{排骨擔擔麵}$68,一上檯賣相十分誘人,令人垂涎三尺啊,先評擔擔麵濃香得有點Over麻醬帶有苦味,麵條亦較淋身不算得上好吃!!
再論炸排骨厚度適中外表酥香,肉色粉嫩,可惜金玉其外,敗絮其中,吃下肉質粉粉的沒有應該的咬口!!連街市上的福來上海麵也比不上呢!!  

{松子魚}$88,完全唔明白為何夠膽奉客,炸皮厚硬得過份,根本吃不到魚的存在,白白浪費了桂花魚及酸甜汁唉!! 
{灌湯小籠包}$32仲大件事,摺口位置竟然未熟透,內裡就算肉汁再豐腴也不能打動我芳心啊!!
在喜遇吃午飯時忽然接到綁匪電話{我相機的維修部}通知我個*仔*終於可以接走,事原相機粒Review制冇晒反應,事至到此已等了差不多一個月喇!!劉總果然係我Lucky Friend還捱義氣陪我到皇室堡接*仔*,那我當然要回禮啦^0^
決定去Häagen-Dazs食雪糕,原來做緊Happy Four Promotion$55可點任何口味4小球之雪糕再加送正常大少的一球亦可自選口味,條件只係要外帶及用八達通付款,真係抵到爆炸^0^
          
Happy Four我哋每人揀兩款湊成一杯,還有一個雪糕脆筒及朱古力醬好豐富架~點了不夠甘香的抹茶,香甜真實的芒果雪菓,永遠不會令人失望的冧酒提子和莓香突出的仲夏野莓。                                                                 
另送一大球Haagen Dazs名物曲奇雲尼拿,真係抵食到一個點啊~ 
一邊吃一邊行去灣仔搭船過尖沙咀諗住睇免費場戲,冇用的我搭到個人飄飄然咁,好彩不消5min便落船hehe~      
可惜過到尖沙咀時才發現那戲院不接受贈券,那要揾個地方Hea吓先得,因為夜晚那餐飯約了7點才開始,好啦一於去Mum's Not Home探吓阿Chow和Makui吧!!到達時竟然高朋滿座,好不容易才找到近窗有兩個位,先攞阿*仔*曬下太陽兼好好呵吓佢先^0^
須然Chow不在家,不過好幸運哋遇到"媽媽在家"^0^

咁耐冇嚟正Cheap Drink Meun換上了大佈告板,還加入了數款新飲品,及Chreese Cake喎。 
我還是喜愛{藍人的祕蜜}$30,劉總點了{菠蘿咪}$30,另外試新口味的{紫青仙蛋}$40。 
{藍人的祕蜜}祕密在於加入青檸汁後的碟豆花茶會華麗哋變成珣爛的紫色,這點實在太吸引我了,而且正正因為這杯{藍人的祕蜜}令我多了頭*住家*呢^0^

劉總的{菠蘿咪},用上新鮮的菠蘿及薏米泡製,即時令我心心眼喔~
{紫青仙蛋},面層係新鮮香甜的紫薯蓉,配搭香濃回甘的抹茶芝士餅又好鬼Match噃,絕對係家的手勢呀,不過今次餅底有D過淋失了點手呢!! 

留言

  1. 好滿足的一日呀, 但依家部機點呢? 好似又好返?

    回覆刪除
  2. 呢日越食越有"景"喎!點睇都覺得呢日嘅中場,間場,下午場都好過第一場!;P

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章